Amfipoli News: ΑΠΛΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ! Βγείτε καλλίγραμοι στην παραλία

Τρίτη, 4 Ιουλίου 2017

ΑΠΛΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ! Βγείτε καλλίγραμοι στην παραλία


Οκτώ μυστικά για να χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα, δίνει η Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Μαρία Ρίτσου.
Έχετε προσπαθήσει πολλές φορές να κάνετε δίαιτα, αλλά δυσκολεύεστε να επιβληθείτε στον εαυτό σας; Ή μήπως χάνετε κάποια κιλά στην αρχή μιας δίαιτας και έπειτα τα παίρνετε πίσω και με το παραπάνω; Σε όποια κατηγορία και αν ανήκετε, παρακάτω θα βρείτε μερικά  απλά tips  που μου θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το βάρος σας και να βελτιώσετε την υγεία σας, χωρίς να χρειαστεί να στερηθείτε και να κάνετε ιδιαίτερες αλλαγές στη ζωή σας.
Πίνετε πολύ νερό.  Το  νερό  θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις  καύσεις   σε σημαντικό βαθμό.
Πάρτε αντικολλητικά σκεύη. Θα σας βοηθήσουν να μαγειρεύετε με ελάχιστη ή και  καθόλου προσθήκη λίπους  , πράγμα που θα σας βοηθήσει πολύ να μειώσετε τις συνολικές προσλαμβανόμενες θερμίδες.
Χρησιμοποιείτε μπαχαρικά.  Τα  μπαχαρικά  δίνουν γεύση στο φαγητό και ταυτόχρονα ενεργοποιούν το μεταβολισμό.
Τρώτε στην αρχή τη σαλάτα ή σούπα λαχανικών.   Έρευνες έχουν δείξει ότι με τον τρόπο αυτό μπορεί να  μειωθούν κατά 20%  οι προσλαμβανόμενες θερμίδες από το γεύμα χωρίς να αισθάνεστε πείνα.
Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα.   Χωρίς να αλλάξετε κάτι στη διατροφή σας, με 30 λεπτά ήπιας άσκησης την ημέρα, μπορείτε να δείτε τη ζυγαριά σας να κατεβαίνει   έως και 2 κιλά  το μήνα.
Να κοιμάστε αρκετά.   Η έλλειψη ύπνου τείνει να εκκρίνει ποσότητες  κορτιζόλης  , η οποία συμβάλει στην αποθήκευση λίπους.
Αντικαταστήστε τον καφέ με πράσινο τσάι.  Το τσάι θα βοηθήσει να αποβάλλετε τις τοξίνες από το σώμα σας και ταυτόχρονα θα σας βοηθήσει να  ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας.
Αντικαταστήστε το αλάτι με λεμόνι και ξίδι.  Το αλάτι δημιουργεί κατακρατήσεις, πρηξίματα, και γενικότερη  δυσφορία.
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Μαρία Ρίτσου www.diaitologoszografou.gr

Πηγή: crashonline.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου