Amfipoli News: «Νιώθω τυχερή που από μικρή είχα εντοπίσει την κλίση μου»:Αυτή είναι η αριστούχος του Δήμου Αμφίπολης

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

«Νιώθω τυχερή που από μικρή είχα εντοπίσει την κλίση μου»:Αυτή είναι η αριστούχος του Δήμου Αμφίπολης


Ο δρόμος για την επιτυχία δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.

Έχοντας αφήσει πια πίσω το άγχος και την κούραση των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η Αθανασία με μεθοδικότητα, πρόγραμμα και υπομονή κατάφερε να διαπρέψει και όπως όλα δείχνουν να εισαχθεί επιτυχώς στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η Αθανασία Θρασκιά που μεγάλωσε στη Μεσολακκιά Σερρών και όντας πια απόφοιτη του Γενικού Λυκείου Ροδολίβους, κατάφερε να αριστεύσει και να τερματίσει πρώτη στην τελική κατάταξη βαθμολογιών κάνοντας περίφανους καθηγητές και γονείς.

Η αγάπη της για τα Μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες ήταν έκδηλη από την παιδική της ηλικία,
γι αυτό η επιλογή της είναι 100% συνειδητή."Νιώθω τυχερή που από μικρή είχα εντοπίσει την κλίση μου"μας είπε.

Αναγνωρίζει τη δυσκολία εύρεσης εργασίας, αλλά συνάμα δηλώνει αποφασισμένη να παλέψει ξανά όταν έρθει η ώρα.

"Η συμβουλή μου προς τους μελλοντικούς υποψηφίους: Προσήλωση στο στόχο, μεθοδικότητα, υπομονή και επιμονή"ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τις απαραίτητες θυσίες:"Κύρια προτεραιότητά μου, φέτος, ήταν η μελέτη χωρίς όμως υπερβολές.Τώρα, τα βραχυπρόθεσμα σχέδιά μου περιλαμβάνουν διακοπές & ξεκούραση."

Καλό καλοκαίρι, λοιπόν.
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου