Amfipoli News: Οι Έλληνες που έχουν κάνει ναρκωτικά και το έχουν παραδεχθεί! Δε φαντάζεστε ποιοι είναι στην λίστα!

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Οι Έλληνες που έχουν κάνει ναρκωτικά και το έχουν παραδεχθεί! Δε φαντάζεστε ποιοι είναι στην λίστα!


Δες ποιοι Έλληνες σταρ έχουν κάνει χρήση ναρκωτικών και τολμούν να το παραδεχθούν. 
Γιώργος Μαζωνάκης Έμεινα εκτός για περίπου δύο χρόνια. Τα πράγματα ήταν περίεργα τόσο μέσα μου, όσο και στα επαγγελματικά μου. Δεν έφταιγε το ρεπερτόριό μου, ούτε είχα πάθει κρίση αποδοχής από το κοινό. Αυτή ήταν η δυσκολότερη περίοδος των εξαρτήσεων.
Νίκος Αναδιώτης: Έχω δοκιμάσει ναρκωτικά, δεν μου άρεσε και το άφησα στην άκρη. Τα ναρκωτικά εμένα με χαλάνε. Δεν είναι για όλους. Έχω φίλους μου που έχουν κάνει και δεν ήθελα να δω τον εαυτό μου έτσι. Θέλω να έχω τη συνείδηση και το μυαλό στις πράξεις μου .
Χρήστος Βασιλόπουλος: Τα σκληρά τα έχω κόψει. Το αλκοόλ, τα ναρκωτικά και οι κραιπάλες με μπλόκαραν, και έτσι τα απέβαλα. Σιγά σιγά, βλέπω ότι είναι μια προσωπική μου επιτυχία το να βγαίνω, να μη χρειάζεται να πιω, να είμαι ήδη στο τσακίρ κέφι και να μπορώ να επικοινωνήσω απλώς με ένα χυμό .
 
Δημήτρης Σκαρμούτσος: Δε θεωρώ ότι είναι κακό που παραδέχθηκα ότι έχω κάνει ηρωίνη, γιατί είμαι εδώ, είμαι ζωντανός και δημιουργικός. Όταν μπλέκεις με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ παύεις να κυριεύσεις εσύ τον εαυτό σου . Όταν προσπαθούσα να απεξαρτηθώ από την ηρωίνη είχα φοβερούς πόνους που μου ερχόταν να χτυπάω το κεφάλι μου στο τοίχο. Μου πήρε δύο χρόνια να ξαναβρώ τον εαυτό μου .
Σταμάτης Γονίδης: Τα ναρκωτικά είναι μεγάλη βλακεία έχει δηλώσει, συμπληρώνοντας πως είχε μπλέξει με κακές παρέες.
Σωτήρης Καλυβάτσης: Νεότερος ίσως έκανα ακραία πράγματα, τώρα πια όχι. Όταν έχεις μια καθημερινή παρουσία στο θέατρο, δεν μπορείς να ασχοληθείς ιδιαιτέρως με τα ναρκωτικά, τα πάθη και τους εθισμούς σου, γιατί με αυτόν τον τρόπο εκτίθεσαι στη δουλειά σου. Τώρα, αν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο ή βρίσκομαι σε διακοπές, ό,τι γουστάρω θα κάνω και θα δοκιμάσω. Είναι δικαίωμά μου και δεν δίνω και λογαριασμό σε κανέναν .
Βαλάντης Ήταν μια άσχημη περίοδος στη ζωή μου όταν το έκανα και τελικά κατάλαβα ότι η μεγαλύτερη μαστούρα είναι να είσαι νηφάλιος. Έκανα χρήση γύρω στον ενάμιση χρόνο, αλλά κατάλαβα ότι δεν ήταν κάτι καλό για μένα. Και κοκαΐνη δοκίμασα, αλλά κατάλαβα πραγματικά ότι δεν μου έδινε τίποτα. Είμαι νηφάλιος πλέον. Πίνω τα ποτάκια μου, κανονικά, όπως όλος ο κόσμος και περνάω πολύ καλύτερα.
Αλέξης Γεωργούλης Έχω δοκιμάσει ναρκωτικά, αλλά δεν κόλλησα. Δεν έπεσα στο παραμύθι τους, γιατί όντως σου πουλάνε ένα παραμύθι. Τα δοκίμασα από περιέργεια αλλά δεν κύλησα, ευτυχώς .
Κωνσταντίνος Λάγκος :Ναι, έχω δοκιμάσει, αλλά πλέον δεν με αφορούν. Λέω την αλήθεια και δεν θεωρώ πως είναι προκλητικό. Δεν είναι υποκριτικό να πω ότι δεν έχω αγγίξει ποτέ ναρκωτικά στη ζωή μου; Το μεγαλύτερο ποσοστό των εφήβων έχει δοκιμάσει. Τι να πω, όχι; Δεν θα προσπαθήσω να γίνω αρεστός, να πω κάτι για να φτιάξω περσόνα .
Πέτρος Κωστόπουλος Σε ταξίδι του στην Ολλανδία με το χασίς να κυκλοφορεί ελεύθερο παντού, αποφάσισε από περιέργεια να δοκιμάσει. Ναι το έχω κάνει , ελιχε δηλώσει.
Αντώνης Κανάκης Στο παρελθόν έχω δοκιμάσει χασίς. Έχω βρεθεί σε παρέες που γύριζε το τσιγάρο κι έκανα κι εγώ τις τζούρες μου. Αλλά δεν είναι κάτι που το έχω στη ζωή μου .
Γιάννης Στάνκογλου Παλαιότερα το μότο του ήταν sex, drugs &rock ‘n’ roll , αλλά όπως έχει ξεκαθαρίσει πλέον έχει κρατήσει μόνο το σεξ .
Πάνος Μουζουράκης: Τα ναρκωτικά τα έκοψα, γιατί άρχισαν να με χαλάνε . Το μόνο πράγμα που έκανε το χασίς ήταν να πολλαπλασιάζει τις ανασφάλειές μου. Έτσι το σταμάτησα .
Κώστας Δόξας Έχω δοκιμάσει τα πάντα αλλά δεν είμαι άνθρωπος που κόλλησε σε κάτι. Ξέρεις καμιά φορά δοκιμάζεις και βλέπεις ότι δεν σου κάνει τίποτα. Και τότε λες τώρα αυτό για πιο λόγο; και συνειδητοποιείς πως όντως δεν υπάρχει λόγος .
youweekly.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου