Amfipoli News: Ιταλία, μαρτυρία διασωθέντος: Τα έχασα όλα, εκεί κάτω είναι θαμμένη η γυναίκα μου και τα παιδιά μου

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Ιταλία, μαρτυρία διασωθέντος: Τα έχασα όλα, εκεί κάτω είναι θαμμένη η γυναίκα μου και τα παιδιά μου


Συγκλονίζει η μαρτυρία ενός άνδρα που έκανε τις διακοπές του στο ξενοδοχείο στην Πεσκάρα που θάφτηκε κάτω από τόνους χιονιού. 

Ο άνδρας, μάγειρας στο επάγγελμα που έκανε τις διακοπές του εκεί με την οικογένειά του, σώθηκε καθώς την ώρα που χτύπησε η χιονοστιβάδα βρισκόταν εκτός του ξενοδοχείου. Την είδε να έρχεται και έτρεξε να σωθεί μαζί με τον συντηρητή του ξενοδοχείου. Οπως ο ίδιος είπε συγκλονισμένος μιλώντας σε άνδρες που έχουν σπεύσει για βοήθεια «Eχασα τα πάντα. Εκεί κάτω είναι η γυναίκα μου και τα δυο παιδιά μου, η Λουδοβίκα 6 ετών και ο Τζιανφίλιππο 8 ετών». 

Οπως είπε, επίσης, μόλις έφθασαν με τον συντηρητή έξω από το ξενοδοχείο αντίκρυσαν ένα τείχος χιονιού και από εκείνη τη στιγμή και μετά δεν άκουσαν καμία φωνή, παρά μόνο σιωπή. 

Ο 38χρονος Τζιανπάολο Παρέτε ήταν αυτός που ειδοποίησε τις αρχές για την καταστροφή. «Σώθηκα γιατί είχα πάει να πάρω κάτι απ’ το αυτοκίνητό μου», είπε στους γιατρούς του νοσοκομείου, όπου νοσηλεύεται. «Έφθασε η χιονοστιβάδα και εγώ θάφτηκα απ’΄το χιόνι, αλλά κατάφερα να βγω. Το αυτοκίνητο ευτυχώς δεν θάφτηκε κι έτσι περίμενα να φθάσει βοήθεια.»

Πηγή: iefimerida.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου