Amfipoli News: 12 Έλληνες και ξένοι και οι τραγικές ιστορίες τους με το αλκοόλ! [photos]

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

12 Έλληνες και ξένοι και οι τραγικές ιστορίες τους με το αλκοόλ! [photos]



Ο μύθος του Χόλιγουντ, Αλ Πατσίνο το είπε πολύ χαρακτηριστικά: «Υπάρχει ένας όρος στον κόσμο του αλκοολισμού, που ονομάζεται έπιασα πάτο. Έφτασα πολύ κοντά σε αυτό. Ήμουν σε ένα φαύλο κύκλο, αλλά σώθηκα».
Ελάχιστοι Έλληνες διάσημοι έχουν τη γενναιότητα να παραδεχθούν δημόσια την μάχη τους με το αλκοόλ, κάτι που στον πλανήτη του Χόλιγουντ είναι ... καθημερινό φαινόμενο! Μεγάλοι ηθοποιοί του διεθνούς κινηματογράφου έχουν μιλήσει δημόσια για την ροπή τους στο αλκοόλ και τους τρόπους με τους οποίους τη διαχειρίστηκαν.
Πρόσφατα άλλο ένα μεγάλο όνομα της showbiz παραδέχθηκε το πρόβλημά του με το αλκοόλ. Ο 53χρονος ηθοποιός Μπραντ Πιτ παραδέχθηκε στο GQ ότι ήταν ο λόγος του χωρισμού του από την Αντζελίνα Τζολί. «Δεν μπορώ να θυμηθώ μία ημέρα από τότε που αποφοίτησα να μην τα πίνω ή να μην καπνίζω ένα τσιγαριλίκι ή κάτι τέτοιο…», εξομολογείται και, επισημαίνοντας πως η γνωριμία του με την Αντζελίνα στάθηκε καθοριστική για την εξέλιξη της ζωής του, συνεχίζει: «σταμάτησα τα πάντα, εκτός του να πίνω, όταν ξεκίνησα την οικογένειά μου. Όμως, ακόμα και τον περασμένο χρόνο, ξέρετε, υπήρχαν πράγματα που δεν μπορούσα να αντιμετωπίσω. Έπινα πάρα πολύ». 
Εμείς συγκεντρώσαμε 16 γνωστά ομόματα, Έλληνες και ξένους, που κάποια στιγμή στην πορεία τους παραδέχθηκαν ότι... ήπιαν κάτι παραπάνω και αυτό τους δημιούργησε πρόβλημα! 
Ο 53χρονος ηθοποιός Μπραντ Πιτ παραδέχθηκε στο GQ ότι έπινε:  Δεν μπορώ να θυμηθώ μία ημέρα από τότε που αποφοίτησα να μην τα πίνω ή να μην καπνίζω ένα τσιγαριλίκι ή κάτι τέτοιο (...) σταμάτη

Ο 53χρονος ηθοποιός Μπραντ Πιτ παραδέχθηκε στο GQ ότι έπινε: «Δεν μπορώ να θυμηθώ μία ημέρα από τότε που αποφοίτησα να μην τα πίνω ή να μην καπνίζω ένα τσιγαριλίκι ή κάτι τέτοιο (...) σταμάτησα τα πάντα, εκτός του να πίνω, όταν ξεκίνησα την οικογένειά μου. Όμως, ακόμα και τον περασμένο χρόνο, ξέρετε, υπήρχαν πράγματα που δεν μπορούσα να αντιμετωπίσω. Έπινα πάρα πολύ». Μάλιστα, ο Μπραντ δεν κρύβει την αγάπη του για το κρασί, ενώ, θέλοντας να τονίσει ότι έπινε μεγάλες ποσότητες αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «ειλικρινά, μπορούσα να πιω έναν Ρώσο κάτω από το τραπέζι με την ίδια του τη βότκα. Ήμουν επαγγελματίας, ήμουν καλός!». Πλέον, έχει σταματήσει το αλκοόλ, το οποίο, όπως λέει, αντικατέστησε με χυμό κράνμπερι και ανθρακούχο νερό.


Ο σεφ Δημήτρης Σκαρμούτσος έχει μιλήσει πολλές φορές για τα δύσκολα χρόνια της εξάρτησής του από τα ναρκωτικά και το αλκοόλ.  Όταν μπλέκεις με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ παύεις να κυριεύ

Ο σεφ Δημήτρης Σκαρμούτσος έχει μιλήσει πολλές φορές για τα δύσκολα χρόνια της εξάρτησής του από τα ναρκωτικά και το αλκοόλ. «Όταν μπλέκεις με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ παύεις να κυριεύσεις εσύ τον εαυτό σου. Μου πήρε δύο χρόνια να ξαναβρώ τον εαυτό μου».

Ο Γιώργος Μαργαρίτης, σε συνέντευξή του αποκάλυψε για τις εξαρτήσεις του σε αλκοόλ, τσιγάρο και τζόγο:  Ήταν πολλές οι ώρες και το έριχνες στο ποτό. Σιγά σιγά άρχιζε όλο αυτό να γίνεται

Ο Γιώργος Μαργαρίτης, σε συνέντευξή του αποκάλυψε για τις εξαρτήσεις του σε αλκοόλ, τσιγάρο και τζόγο: «Ήταν πολλές οι ώρες και το έριχνες στο ποτό. Σιγά σιγά άρχιζε όλο αυτό να γίνεται βίωμα και άντε μετά να τα κόψεις αυτά. Μια μέρα είπα κόβω και το τσιγάρο και το ποτό. Μετά το 2002 έκοψα το τσιγάρο. Το ποτό το έκοψα πριν από δυο - τρία χρόνια».

Ο Θοδωρής Αθερίδης για πολλά χρόνια ήταν αλκοολικός, αλλά πάνω από μία δεκαετία είναι καθαρός. Η σύζυγός, Ελένη Γκασούκα γνωστή χορογράφος και θεατρική συγγραφέας έχει μιλήσει για το πρόβλημα του α

Ο Θοδωρής Αθερίδης για πολλά χρόνια ήταν αλκοολικός, αλλά πάνω από μία δεκαετία είναι καθαρός. Η σύζυγός, Ελένη Γκασούκα γνωστή χορογράφος και θεατρική συγγραφέας έχει μιλήσει για το πρόβλημα του αλκοολισμού που αντιμετώπισε ο ηθοποιός: «Δεν στάθηκα από καλοσύνη στο πρόβλημα του Θοδωρή. Όταν αγαπάς έναν άνθρωπο δεν οφείλεις, αλλά θέλεις να τον βοηθήσεις. Ο άνθρωπος κρίνεται πάνω στην κρίση»


O διάσημος ηθοποιός Al Pacino μίλησε εθισμό του στο ποτό στην Dailiy Telegraph:  Το να φτάσω εδώ, πήρε πολύ καιρό. Δεν ήμουν προετοιμασμένος για τη φήμη. Με χτύπησε σκληρά και δεν ήμουν έτοιμ
O διάσημος ηθοποιός Al Pacino μίλησε εθισμό του στο ποτό στην Dailiy Telegraph: «Το να φτάσω εδώ, πήρε πολύ καιρό. Δεν ήμουν προετοιμασμένος για τη φήμη. Με χτύπησε σκληρά και δεν ήμουν έτοιμος να το αντιμετωπίσω» και βρήκε παρηγοριά στο ποτό. Πήγε σε συνεδρίες των Ανώνυμων Αλκοολικών, βρήκε "ουσιαστική υποστήριξη", αλλά ποτέ δεν μπήκε στο πρόγραμμα.
Ο ηθοποιός Διονύσης Ξάνθος αποκάλυψε σε συνέντευξή του ότι έφτασε στα όρια του αλκοολισμού, ενώ σταμάτησε τις καταχρήσεις όταν απέκτησε οικογένεια. «Είχα αγγίξει σχεδόν τα όρια του αλκοολισμού. Μόλις

Ο ηθοποιός Διονύσης Ξάνθος αποκάλυψε σε συνέντευξή του ότι έφτασε στα όρια του αλκοολισμού, ενώ σταμάτησε τις καταχρήσεις όταν απέκτησε οικογένεια. «Είχα αγγίξει σχεδόν τα όρια του αλκοολισμού. Μόλις έκανα οικογένεια, τα άφησα όλα πίσω. Ποτό, χασίσι, τσιγάρο, τέλος. Έγιναν εμπειρία και σοφία. Βγαίνω και μιλάω πλέον ανοιχτά γι' αυτό το θέμα για να μπορέσω να βοηθήσω έστω και έναν άνθρωπο που αντιμετωπίζει τις ίδιες δυσκολίες. Σήμερα πια τρώω και πίνω ό, τι και τα παιδιά μου. Είμαι κατά των ναρκωτικών. Δεν έχω ποτέ διαφημίσει αλκοόλ ή τσιγάρο όσα και να μου έδιναν για να μη δώσω το κακό παράδειγμα».

Ο ηθοποιός Μιχάλης Ιατρόπουλος είχε δηλώσει στο ΕΓΩ ότι η σύζυγός τραγουδίστρια Μαρία Εγγλέζου ήταν εκείνη που τον έσωσε από τον αλκοολισμό!  Ήμουν στα όρια του αλκοολισμού και ευγνωμονώ τη γ

Ο ηθοποιός Μιχάλης Ιατρόπουλος είχε δηλώσει στο ΕΓΩ ότι η σύζυγός τραγουδίστρια Μαρία Εγγλέζου ήταν εκείνη που τον έσωσε από τον αλκοολισμό! «Ήμουν στα όρια του αλκοολισμού και ευγνωμονώ τη γυναίκα μου που κατόρθωσε με τον τρόπο της να με βοηθήσει μετά από πολλές προσπάθειες. Έπινα πολύ. Έπινα και δεν μεθούσα. Έπινα ένα μπουκάλι ουίσκι και 20 μπύρες τη μέρα επί 28 χρόνια. Και ό,τι βλακεία έχω κάνει, την έχω κάνει από το αλκοόλ. Ό,τι σαχλαμάρα και όποιο λάθος έχω κάνει, το έχω κάνει πιωμένος. (...) Πολλές φορές έχω φτάσει στα όρια του θανάτου. Από τη νύχτα όμως και από θέματα υγείας. Τρεις φορές πήγα και ήρθα. Μια στο στρατό που έπαθα δυο εμφράγματα και μια από το αλκοόλ. Πέρασα πολύ μεγάλη κατάθλιψη. Ας είναι καλά η Μαρία που με έκανε να συνέλθω. Κόντεψα να πεθάνω. Τώρα για πρώτη φορά στη ζωή μου, μετά τη γέννηση των παιδιών μου, θέλω να ζήσω. Κατάλαβες; Θέλω να ζήσω. Έχω δοκιμάσει και μαλακά και σκληρά ναρκωτικά. Έχει τελειώσει αυτό το κεφάλαιο πια για μένα».

Ο Γιάννης Γιοκαρίνης είπε για τη σύντροφό του: «Τη λατρεύω τη Σοφία. Χάρη σε αυτή τη γυναίκα ξαναγεννήθηκα, της χρωστάω τα πάντα. Έχουμε 22 χρόνια διαφορά ηλικίας, όταν όμως υπάρχει αληθινή αγάπη τα χ

Ο Γιάννης Γιοκαρίνης είπε για τη σύντροφό του: «Τη λατρεύω τη Σοφία. Χάρη σε αυτή τη γυναίκα ξαναγεννήθηκα, της χρωστάω τα πάντα. Έχουμε 22 χρόνια διαφορά ηλικίας, όταν όμως υπάρχει αληθινή αγάπη τα χρόνια δεν αποτελούν εμπόδιο. Το κορίτσι αυτό πέρασε δύσκολες στιγμές κοντά μου με το πρόβλημα της εξάρτησής μου. Ήταν αυτή που με βοήθησε να καταλάβω ότι έχω πρόβλημα αλκοολισμού. Αν δεν καταλάβεις το πρόβλημα, δεν μπορείς να το ξεπεράσεις. Δόξα τω θεό, είναι πλέον επτά χρόνια καθαρός.Το έχω κόψει μαχαίρι. Μπορεί να πιω μόνο ένα ποτήρι κρασί με το φαγητό μου, πάντα σεμνά και με φόβο. Όταν έχω αλκοόλ απέναντί μου τρέμει η ψυχή μου γιατί ξέρω πια πόσο επικίνδυνο είναι».

Ο Μελ Γκίμπσον έχει παραδεχθεί το πρόβλημά του με το αλκοόλ και τα ... νεύρα του!
Ο Μελ Γκίμπσον έχει παραδεχθεί το πρόβλημά του με το αλκοόλ και τα ... νεύρα του!
Ένας ρόλος που ο Τζόνι Ντεπ παίζει αναμφισβήτητα καλά είναι εκείνος του... μεθυσμένου.

Ένας ρόλος που ο Τζόνι Ντεπ παίζει αναμφισβήτητα καλά είναι εκείνος του... μεθυσμένου.
Ο  Ιππότης της Ασφάλτου  Ντέιβιντ Χέισελχοφ έχει δηλώσει την εμμονή του με το αλκοόλ.

Ο «Ιππότης της Ασφάλτου» Ντέιβιντ Χέισελχοφ έχει δηλώσει την εμμονή του με το αλκοόλ

Πασίγνωστη η αγάπη της για τα πάρτι και το αλκοόλ ... η Λίνσεϊ Λόχαν πίνει και οδηγεί και το ... παραδέχεται!

Πασίγνωστη η αγάπη της για τα πάρτι και το αλκοόλ ... η Λίνσεϊ Λόχαν πίνει και οδηγεί και το ... παραδέχεται!

 

Πηγή: tff.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου