Amfipoli News: Αποκαλύψεις ερευνητή- διδάκτορα της Αρχαιολογίας: «Το Ναϊκό-ταφικό μνημείο της Αμφίπολης, κατασκευάσθηκε για τον ενταφιασμό του Μεγάλου Αλεξάνδρου»

Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Αποκαλύψεις ερευνητή- διδάκτορα της Αρχαιολογίας: «Το Ναϊκό-ταφικό μνημείο της Αμφίπολης, κατασκευάσθηκε για τον ενταφιασμό του Μεγάλου Αλεξάνδρου»



Με βάση την πορεία των ερευνών και τα νέα στοιχεία, η εφημερίδα τα «Γεγονότα» των Πατρών  επανήλθε στο θέμα του τάφου της Αμφίπολης με βάση τις αποκαλύψεις  ερευνητή- διδάκτορα της Αρχαιολογίας.
«Το Ναϊκό-ταφικό μνημείο της Αμφίπολης, κατασκευάσθηκε για τον ενταφιασμό του Μεγάλου Αλεξάνδρου» λέει ο  Δρ. Μ., ο οποίος  δεν έχει αποκαλύψει ακόμη δημόσια το όνομά του και  παραθέτει στοιχεία με βάση την πρόσφατη ψηφιδογραφία και την ερμηνείας της, με εικονιστικά δεδομένα που στηρίζονται στην Αρχαιοαστρονομία.
Η συνέντευξη έχει ως εξής:
Πως ερμηνεύετε την εικόνα που εν μέρει αποκαταστήσατε και δημοσιεύσαμε στο χθεσινό φύλλο;
«Θα σας αποδείξω ότι, με προγράμματα αρχαιοαστρονόμιας γύρισα το χρόνο πίσω, στην εποχή από την γέννηση μέχρι το θάνατο του Αλεξάνδρου, όπου παρατηρούμε κάποιες συμπτώσεις που σχετίζονται με τα γεγονότα αυτά. Πρώτα θα αναφερθώ στην εικόνα του ουρανού 15 μέρες πριν πεθάνει ο Αλέξανδρος η οποία σχετίζεται και με την ψηφιδογραφία που δημοσιεύσατε χθες.»
Τι νέα στοιχεία προκύπτουν από την παράσταση που εμφανίζεται στο ψηφιδωτό του δαπέδου του δεύτερου θαλάμου;
«Το θρησκευτικό συναίσθημα ήταν έντονο στην αρχαιότητα και σήμαινε ουσιαστικά πως οι θεοί ήταν αυτοί που προμήνυαν το μέλλον. Από τον Όμηρο είναι γνωστό ότι οι εμφανίσεις και οι διαθέσεις των θεών σχετίζονταν με τις θέσεις των πλανητών και τις συνόδους που εμφανίζονταν στον Ουρανό. Έτσι και η στρατιά του Μεγάλου Αλεξάνδρου, είχε στις τάξεις της πολλούς μάντεις, όπως ο Αρίστανδρος από την Τελμισσό, ο Δημοφών από τη Σπάρτη, και ο Πειθαγόρας από την Αμφίπολη, ο οποίος ήταν αυτός που μάντεψε, τόσο το θάνατο του Ηφαιστίωνα, όσο και το θάνατο του ίδιου του Αλεξάνδρου. Ο θάνατος του Ηφαιστίωνα, τον είχε καταβάλει ψυχολογικά, κάτι που αναφέρει και ο Αρριανός (Βιβ. Ζ’ 16,8).
Θέλετε να μας πείτε ότι οι πλανήτες δήλωναν τα γεγονότα που θα ακολουθούσαν;
«Προσέξετε την αναφορά του Αρριανού (Ζ’ 16,5), όπου οι Χαλδαίοι αστρολόγοι και ιερείς, μόλις είδαν τον Αλέξανδρο να πλησιάζει στη Βαβυλώνα, βγήκαν να τον προϋπαντήσουν. Αφού πλησίασαν,  του είπαν να μη μπει στη Βαβυλώνα, εκείνο το μήνα, επικαλούμενοι τον θεό Βήλο. Ο Αλέξανδρος δεν τους άκουσε και τους απάντησε  με ένα στίχο του Ευριπίδη: «καλός μάντης είναι αυτός που μαντεύει καλά νέα». Οι Χαλδαίοι θορυβήθηκαν και τον προέτρεψαν, τουλάχιστον, να μη μπει στην πόλη κοιτώντας δυτικά, αλλά ούτε από την όχθη του ποταμού που βρισκόταν και να κάνει το γύρο της πόλης ώστε να βλέπει ανατολικά μπαίνοντας σε αυτή. Για το θέμα της πρόβλεψης των Χαλδαίων, κάνουν ειδική αναφορά ο Διόδωρος ο Σικελιώτης (ΙΖ’112) και ο Πλούταρχος (Παράλληλοι βίοι: Αλέξανδρος ο Γ’). Με βάση τις ανωτέρω αναφορές, γύρισα το χρόνο πίσω για να δώ, τι εικόνα έβλεπαν στον ουρανό οι Αστρολόγοι Χαλδαίοι ιερείς, 20 περίπου μέρες πριν από το θάνατο του Αλεξάνδρου. Στην εικόνα που ακολουθεί παρατηρούμε μια παράξενη σύνοδο τριών πλανητών.
Στις 25 Μαΐου του 323π.Χ., ενώ έχουμε την αρχή της Νέας Σελήνης (Νουνημία), παρατηρούμε αμέσως μετά την Δύση του Ήλιου τριπλή σύνοδο Κρόνου-Δία-Ερμή κοντά στην πρώτη εμφάνιση του μηνίσκου της Σελήνης. Επειδή είναι γνωστό ότι ο Αλέξανδρος είναι παις Διός και ο Κρόνος τρώει τα παιδιά του παρουσία του ψυχοπομπού Ερμή, ερμηνεύουν την παρατήρηση αυτή ότι κινδυνεύει να πεθάνει τον μήνα αυτό και να μη μπει στην Βαβυλώνα κοιτώντας δυτικά.
Στην επομένη εικόνα παρατηρούμε τον Ουρανό την ημέρα θανάτου του Αλεξάνδρου.
Ενώ παραμένει η σύνοδος Δία – Κρόνου, ο Ερμής είναι στο μέγιστο της ορατότητας του, λίγο πριν τη δύση. Θεωρώ λοιπόν πιθανόν, ότι η εικόνα που βρίσκεται στην ψηφιδογραφία του 2ου χώρου, σχετίζεται άμεσα με το αστρονομικό γεγονός που καταγράφεται στον ουρανό.»
Κάποιος μπορεί να πει είναι τυχαίο το γεγονός αυτό, τι λέτε;
«Ο πλανήτης Ερμής παρατηρείται στη Δύση ως ψυχοπομπός, τρεις φορές τον χρόνο για 34 μέρες και άλλες τόσες μέρες πριν την Ανατολή και συνδεόταν τότε με τον Απόλλωνα. Έτσι δεν ήταν συνηθισμένο για όλους να ήταν πάντα ψυχοπομπός, αλλά όταν εμφανιζόταν και ειδικά στον θάνατο ενός σημαίνοντα προσώπου και ειδικά ενός θεοποιημένου Βασιλιά όπως ο Αλέξανδρος, ήταν επιβεβαιωμένο να καταγραφεί στον χώρο του Ναϊκού-τάφου του. Έτσι τίποτα δεν έχει φτιαχτεί τυχαία και ακόμα και η φορά με κατεύθυνση στη Δύση του σπουδαίου ψηφιδωτού που ήταν εσκεμμένη από τον  καλλιτέχνη»
Δηλαδή τότε μιλάμε για έναν έντονο συμβολισμό;
«Στην εικόνα που επεξεργαστήκαμε στο χθεσινό δημοσίευμα εμφανίζει στην κεντρική παράσταση ένα άρμα σε κίνηση, που σύρεται από δύο λευκά άλογα, το οποίο οδηγεί γενειοφόρος άνδρας, με 11-ακτινο στεφάνι δάφνης στο κεφάλι. Μπροστά από το άρμα απεικονίζεται ο ψυχοπομπός Ερμής με φτερωτά σανδάλια, κρατώντας κηρύκειο φορώντας χλαμύδα και καπέλο. Η σύνθεση έχει κατεύθυνση από ανατολή προς τη δύση. Ο Ερμή ψυχοπομπός, κατευθύνει το άρμα με τα δύο άλογα, που τα οδηγεί μια γενειοφόρος μορφή του Πλούτωνα που έχει την αρπαγή της Περσεφόνης, όπως παρατηρούμε και στον τάφο του Φιλίππου. Έτσι η συγκεκριμένη παράσταση συνδέεται με την δυναστεία των Τημενιδών και έχει άμεση σχέση με την καταγωγή του Αλέξανδρου από τον Ηρακλή (παιδί Δία).
Συμπερασματικά, θέλω να καταλήξω, ότι ο Ναϊκός-Τάφος είναι φτιαγμένος από την Ολυμπιάδα για το μέγιστο θεοποιημένο βασιλιά Αλέξανδρο, όπως έχουμε αποδείξει στις τρεις προγενέστερες συνεντεύξεις μας που δημοσιεύσατε πριν 10 μέρες,».
Το κενό των 80 εκ. στο κέντρο της παράσταση πως το ερμηνεύετε;
«Θεωρώ ότι το τριμερές ιερό  που ανασκάπτουμε, είναι λογικό στο κέντρο του 2ου δωματίου να είχε το άγαλμα της Ταυροπόλου Αρτέμιδος σε μια βάση. Αν ήταν 2-3 μέτρα η πίεση των 500 περίπου κιλών, σε ένα πρόσφατα κατασκευασμένο ψηφιδωτό θα του δημιουργούσε πρόβλημα, μετά την απομάκρυνση του, ώστε να καταχωθεί ο χώρος με άμμο για να προστατεύεται από τους τυμβωρύχους.»
Μας κάνατε μια αναφορά σε σχέση με τα αστρονομικά στοιχεία της γέννησης του Αλέξανδρου, τι έχετε να καταθέσετε;
«Θα σας παραθέσω την εικόνα του ουρανού το 356 π.Χ το μήνα Λωός (Ιούλιος) που γεννήθηκε ο Αλέξανδρος. Οι αναγνώστες ας βγάλουν τα συμπεράσματα τους ερμηνεύοντας την εικόνα, στην οποία παρατηρούμε την σύνοδο τριών Πλανητών Αφροδίτη-Δία-Άρη και ας σκεφτούν τις ιδιότητες των θεών αυτών. Πιστεύω ότι η Ολυμπιάδα πίστευε ότι ο Αλέξανδρος ήταν αποτέλεσμα Έρωτα (Αφροδίτη), Δια (Θεός) και Άρης (μέγιστος Πολεμιστής). Γιατί στην εικόνα, ο Πλανήτης Δίας και η Αφροδίτη στις 9 Ιουλίου σχεδόν ακουμπούσαν και ήταν ένα σπάνιο φαινόμενο στον ουρανό, ο δε Άρης ήταν πολύ κοντά τους. Το φαινόμενο αυτό εμφανίστηκε στον αστερισμό της Παρθένου και κράτησε έντονα μετά την δύση έως και τις 26 Ιουλίου του 356 π.Χ. Εδώ νομίζω ότι κλείνει το θέμα και θα επανέλθω την ερχομένη εβδομάδα όταν θα αποκαλυφθεί η επομένη ψηφιδογραφία, στο δάπεδο του τρίτου χώρου, που είναι σχετικός με τις αιματηρές θυσίες  και στον οποίο θα βρούμε πιθανόν το Βωμό ανατολικά στο χώρο, εκτός εάν και αυτό τον έχουν μεταφέρει στα ενδότερα για να μην σκεπαστεί με άμμο που ήταν πράξη ιεροσυλίας.

thebest.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου