Amfipoli News: Τελικά πρέπει να φοράς πάντα κρέμα μετά το μπάνιο;

Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

Τελικά πρέπει να φοράς πάντα κρέμα μετά το μπάνιο;


Το μπάνιο,  είναι η απόλυτη απόλαυση. Προσωπικά (εδώ Χριστίνα, η Χρόνη) βάζω το καυτό χαλαρωτικό μπάνιο (ναι και το καλοκαίρι) στην λίστα με το tοp 5 των αγαπημένων μου απολαύσεων (μαζί με τα κέικ, τα happy hippo και τα θρίλερ). Πρέπει όμως να το παραδεχτώ: Αμέσως μόλις βγω από το μπάνιο, το τελευταίο πράγμα που σκέφτομαι είναι να βάλω επιμελώς κρέμα σε όλο μου το σώμα. Αντιθέτως, βάζω κρέμα στο πρόσωπο και τρέχω για ύπνο ή για να προλάβω να πάω στο γραφείο στην ώρα μου…

Ωστόσο είναι ίσως το μεγαλύτερο λάθος που κάνω και ο λόγος για τον οποίο το δέρμα μου φτάνει να μοιάζει με δεινόσαυρού πριν αποφασίσω να βάλω λάδια, body butters και ό, τι άλλο έχω στα ντουλάπια μου. Βλέπεις, όταν βγαίνεις από το μπάνιο, η υγρασία από το δέρμα σου εξατμίζεται πολύ γρήγορα και για αυτό το ν λόγο μάλιστα είναι σημαντικό το να βάλεις κρέμα αμέσως μόλις σκουπιστείς για να διατηρήσεις τα επίπεδα της υγρασίας άθικτα. Με λίγα λόγια λοιπόν, ναι πρέπει να βάζεις κρέμα κάθε φορά μετά από τα μπάνιο και πρέπει και εγώ να κάνω το ίδιο (plus αρκετές beauty editors που ξέρω) αν βέβαια το ζητούμενο είναι το απαλό κι όμορφο δέρμα… που είναι.

Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου