Amfipoli News: DONUTS - ΝΤΟΝΑΤΣ ΑΦΡΟΣ

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

DONUTS - ΝΤΟΝΑΤΣ ΑΦΡΟΣ


Υλικά:
1 ποτήρι χλιαρό νερό 
1 ποτήρι της ρακής γάλα (σφηνάκι)
1 ποτήρι της ρακής λάδι (σφηνάκι) 
1 κσ ζάχαρη 
1 κγ αλάτι 
1 βανίλια ( εγώ βάζω 2 επειδή λατρεύω την βανίλια) 
1 αυγό ( εγώ βάζω 2 επειδή γίνονται αφρός) 
1 φακελάκι μαγιά..
Αλεύρι όσο πάρει....600 με 700 γρ...για όλες τις χρήσεις 
Το ποτηράκι της ρακής μπορεί να μετρηθεί ως 20 γρ.

Ανακατέβουμε όλα τα υλικά μαζί εκτός από το αλεύρι σε ένα μεγάλο μπολ και το αφήνουμε για 2-3 λεπτά, προσθέτουμε το αλεύρι και ζυμώνουμε μέχρι να έχουμε μια ζύμη σαν του ψωμιού (όχι πιο σκληρή αλλά ούτε πιο μαλακή, να μην κολλάει στα χέρια) Για να μην περιμένω πολύ ώρα, αναβω το φουρνο μου στους 50 βαθμους και αφηνω τη ζυμη μου σκεπασμενη με μια μεμβρανη για 15-20 λεπτα. Ζυμωνω τη ζυμη μου να ξεφουσκωσει και κανω κουλουρακια ( επιλεγουμε εμεις ποσο μικρα η ποσο μεγαλα τα θελουμε) Σε ενα ταψι βαζουμε μια λαδοκολλα και πανω στη λαδοκολλα πασπαλιζω λιγο αλευρι, ετσι δεν προκειτε να μου κολισουν ποτε Τα βαζω παλι στο φουρνω στους 50 και παλι και τα αφηνω για αλλα 10-15 λεπτα Εγω εκανα τα μισα σκετα κουλουρια και τα αλλα μισα τα γεμισα με μερεντα (εκανα τη ζυμη μου μια μπαλιτσα και στη μεση εβαλα μερεντα....εκλεισα τη μπαλιτσα μου καλα και στο ταψι πανω σε λαδοκολλα εκανα την ιδια διαδικασια.
ΤΗΓΑΝΙΖΟΥΜΕ σε μέτρια φωτιά μεχρι να παρουν χρυσαφι χρωμα και τα πασπαλιζουμε αμεσως στη ζαχαρη για να κολλησει. 100% ΕΠΙΤΥΧΙΑ και ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ !!


‎Gogo Samiou‎ προς "ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ".


Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου