Amfipoli News: Γιατί ο Steve Jobs δεν χρησιμοποιούσε τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019

Γιατί ο Steve Jobs δεν χρησιμοποιούσε τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης


Γράφει ο Σπύρος Μακρής
Σχεδόν ο μισός πληθυσμός του πλανήτη ξοδεύει δύο έως έξι ώρες την ημέρα στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και οι αριθμοί αυτοί συνεχίζουν να ανεβαίνουν.

Μεγάλο μέρος αυτής της συμπεριφοράς χρεώνεται στον Steve Jobs, τον εφευρέτη του iPhone και συνιδρυτή της Apple Computers.
Αλλά αν κάνετε εικόνα τον Steve jobs, θα τον φανταστείτε με το κεφάλι ψηλά, να απευθύνεται στο πλήθος, κοιτάζοντας τα μάτια κάποιου ή εξερευνώντας τον κόσμο.
Δεν δεν τον βλέπατε ποτέ να σκύβει πάνω από την μικρή οθόνη, όπως τόσοι πολλοί από εμάς κάνουμε κρατώντας ένα κινητό στα χέρια μας. Ο Steve Jobs δεν χρησιμοποίησε το Facebook και δεν χρησιμοποίησε το Twitter και γενικότερα δεν χρησιμοποίησε τα social media!

Όπως και οι περισσότεροι εφευρέτες, έτσι και ο Steve Jobs αναζητούσε πάντα την επόμενη ιδέα. Και ενώ ήταν ο εφευρέτης του iPhone, δεν το έκανε μόνος του, καθώς βοήθησαν περισσότεροι από δέκα άλλοι και δεν το κράτησε κρυφό.
Ένας λόγος που δεν ξόδευε χρόνο στα κοινωνικά μέσα ήταν ότι γνώριζε πως οι καλές ιδέες προέρχονται από την τυχαία έμπνευση που μας χτυπάει την πόρτα στον «πραγματικό» κόσμο.

Όταν συζητούσε για τη δημιουργικότητα, ο Jobs μιλούσε πολύ για τη “σύνδεση των κουκίδων”, αλλά ίσως είναι πιο ακριβές να πούμε ότι πίστευε πως πρώτα έπρεπε να “συγκεντρώσετε” τις κουκίδες και μετά να τις συνδέσετε.
Με λίγα λόγια, αυτό που βγαίνει σαν συμπέρασμα, είναι πως τα κοινωνικά δίκτυα απομονώνουν τον άνθρωπο από το εξωτερικό κόσμο, από την Φύση, από την πραγματικότητα, από τον κόσμο.
Ο Jobs ήθελε να πάει παρακάτω, να εξελιχθεί και να εξελίξει τις ιδέες του περισσότερο και όχι να μείνει “κλεισμένος” σε ένα χώρο. Έψαχνε τις επόμενες “κουκίδες”, αναζητούσε την επόμενη ιδέα.
Έτσι, αν, σε αντίθεση με τον Steve Jobs, είστε συνεχώς συνδεδεμένοι στην οθόνη σας, μπορείτε πάντα να κάνετε την προσωπική σας έρευνα.

Μια καλή συμβουλή για την περιήγηση στο διαδίκτυο είναι το κλασικό: “Αν κάτι ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, είναι συνήθως.”

Παρακολουθήστε το βίντεο για να μάθετε περισσότερα:

Για υπότιτλους: Ρυθμίσεις, Υπότιτλοι, Προτεινόμενη γλώσσα, Υπότιτλοι, Αυτόματη μετάφραση, Ελληνικά

Why Steve Jobs Didn’t Use Social Media
diadrastika
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου