Amfipoli News: Αυτοί είναι οι «χρηματοδότες» των τουρκικών τηλεοπτικών σειρών στην Ελλάδα

Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

Αυτοί είναι οι «χρηματοδότες» των τουρκικών τηλεοπτικών σειρών στην Ελλάδα


Την εβδομάδα 15-19 Ιουνίου 2020 η τηλεθέαση των τουρκοσειρών της ελληνικής τηλεόρασης κατέρρευσε καταλαμβάνοντας, καθ΄ όλη την διάρκεια της εβδομάδος, τις τελευταίες θέσεις μεταξύ όλων των εκπομπών των διαφόρων καναλιών, σύμφωνα με την ημερήσια ενημέρωση του ηλεκτρονικού τύπου για τις διάφορες ζώνες τηλεθέασης.

Παρ' όλα αυτά, οι σταθεροί "πελάτες" των τουρκοσειρών, δεν σταμάτησαν τις διαφημιστικές "χορηγίες" με αποτέλεσμα να εμφανίζεται το ασυνήθιστο φαινόμενο γιγαντιαίες πολυεθνικές, να διαφημίζονται παρέα με δίλεπτες τηλεπωλήσεις έξυπνων τηγανιών και μπαστουνιών, εισαγόμενων φίλτρων, οξύμετρων και διαφόρων άλλων προϊόντων.

Η Διεθνής Ελληνική Ένωση έχει κάνει αλλεπάλληλες εκκλήσεις σε εταιρίες που διαφημίζονται μέσα από τις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και ΣΚΑΙ, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση, ακόμα και όταν έχουν υψηλή τηλεθέαση.

Η έκκληση του Διεθνούς Ελληνικής Ένωσης αφορά την επίδειξη στοιχειώδους αντίδρασης απέναντι στην κανιβαλική συμπεριφορά των νέο-οθωμανών που ελέγχουν την εξουσία στην γειτονική Τουρκία και την απαξίωση της συστηματικής προπαγάνδας που κάνουν στην Ελλάδα μέσα από τις τουρκικές σειρές. Τώρα μάλιστα που η τηλεθέαση και των τριών τουρκικών σειρών οι οποίες προβάλλονται από την ελληνική τηλεόραση βρίσκεται στο βάθος της σχετικής κατάταξης, η επιμονή σημαντικών εταιριών να διαφημίζονται σε αυτές, δημιουργεί πολλά ερωτηματικά.

Την εβδομάδα 15-19 Ιουνίου 2020, παρ' όλο που η τηλεθέαση όλων των τουρκικών σειρών στην ελληνική τηλεόραση βυθίστηκε, εκατόν δέκα έξη εταιρίες, "χρηματοδότησαν" με την δαπάνη 425 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις προπαγανδιστικές, τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης. Από τις 116 εταιρίες, περισσότερες από τις μισές (62 επιχειρήσεις) "συμμετείχαν" με ένα ή δύο διαφημιστικά μηνύματα, ενώ μόνο πέντε επιχειρήσεις (οι "Χρυσοί Χορηγοί" της εβδομάδες) κάλυψαν το 28% περίπου των διαφημίσεων ολόκληρης της εβδομάδος.
slpress.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου