Amfipoli News: Οι Αμερικανοί «έδωσαν στυγνά» τον Χατζηνικολάου: Έκλεινε τα «αμαρτωλά ραντεβού» υπουργών-Novartis!

Σάββατο 3 Απριλίου 2021

Οι Αμερικανοί «έδωσαν στυγνά» τον Χατζηνικολάου: Έκλεινε τα «αμαρτωλά ραντεβού» υπουργών-Novartis!



  Οι Αμερικανοί «έδωσαν στυγνά» τον Χατζηνικολάου: Έκλεινε τα «αμαρτωλά ραντεβού» υπουργών-Novartis!

Οι εξελίξεις τρέχουν με καταιγιστικούς ρυθμούς στην υπόθεση Novartis: Μεταξύ άλλων «καυτών» αποκαλύψεων, ο αντιεισαγγελέας Ι. Αγγελής κατέθεσε στην προανακριτική το (επισήμως μεταφρασμένο) έγγραφο του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης βάσει του οποίου ο εκδότης-δημοσιογράφος Νίκος Χατζηνικολάου ήταν αυτός που κανόνιζε τα ραντεβού μεταξύ υπουργών και Φρουζή.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, το έγγραφο των αμερικανικών αρχών που φέρεται να επικαλέστηκε κατά το δεύτερο μέρος της κατάθεσής του στην «προανακριτική» ο Ι. Αγγελής, έχει ημερομηνία 1η Αυγούστου 2017 και είναι μεταφρασμένο εμφανίζεται να έχει αποστολέα το Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ και αποδέκτη την Εισαγγελέα Διαφθοράς Ελένη Τουλουπάκη.

Λέγεται ότι σε αυτό, αφού εμπεριέχεται αρχικώς η επισήμανση ότι όσες πληροφορίες περιλαμβάνει προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς λόγους και καθοδηγητικούς σκοπούς και δεν δύνανται να χρησιμοποιηθούν από την ελληνική κυβέρνηση σε οιεσδήποτε ποινικές διαδικασίες, γίνεται λόγος για πολιτικές μάρκετινγκ με αποδέκτες γιατρούς και ΜΜΕ.

Στο πλαίσιο αυτό γίνεται, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, λόγος σε συγκεκριμένα ονόματα, μεταξύ των οποίων του Κ. Φρουζή, ενώ υπάρχουν και αναφορές σε δύο εκδότες Ν. Χατζηνικολάου και Εμμ. Βουλκίδη.

Ειδικώς, για τον κ. Χατζηνικολάου, αναφέρονται τα ακόλουθα στο κατατεθέν μεταφρασμένο κείμενο:

«Είχε εύκολη πρόσβαση στο Υπουργείο Οικονομικών, Υπουργείο Άμυνας, Υπουργείο Παιδείας, Υπουργείο Υγείας και Υπουργείο Ανάπτυξης. Ο Χατζηνικολάου κανόνιζε συναντήσεις μεταξύ αυτών των Υπουργείων και του Φρουζή.

Για παράδειγμα, η Novartis αύξησε τα τιμολόγια με την REAL MEDIA (που ανήκει στο Χατζηνικολάου). Συνήθως οι διαφημίσεις κόστιζαν γύρω στα 2.000 Ευρώ.

Η Novartis πλήρωνε 3.000 Ευρώ. Η διαφήμιση θα ήταν νόμιμη αλλά το τιμολόγιο ήταν αυξημένο.

Η Novartis εξέδιδε τιμολόγια για την REAL MEDIA άμεσα ούτως ώστε η REAL MEDIA να πληρώνεται σε χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών αντί εννέα μηνών».

ΠΗΓΗ: Piperata.gr, skeftomasteellhnika.blogspot.com


Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου