Του Σπύρου Παπανικολάου, sepapiros@gmail.com,
μηχανικού του Εμπορικού Ναυτικού, master in BUSΙΝESS ADMINISTRATION,
Βοιωτού, κατόχου της αρβανίτικης διαλέκτου
Το Αμφιον περιέχει την μουσικη δημιουργια (7 νότες) = Αρχη του ιερου αριθμου επτα. Eίναι η όλη δημιουργια.
Το νοητόν ανω ΟΜ-οιον με το ορατό κάτω: Ο νους του ανθρωπου ΟΜ-οιος με το υλικό.
Γνώση ειναι η αρθρωση του Αγνωστου με την Α-γνώση (ΑΡΧΗ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ) το θειον, αρθρωμένο με τον ανθρωπο και το αιώνιον.
Το Αμφιον είναι και Ατλαντις και Τιταν και αρβάνιτον Το πρωτο, το αρτιον (28γραμματιον, ιερο μυστικο, πρωτο αλφαβητο απο την ΧΑΡΟΝΤΙΑ - ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΠΑΡΑΜΥΤ(Θ)ΙΑ).
Το ΤΡΙ ΕΠΤΑ(ΑΡΙΤΟΝ ) σημαίνει τα απτά (επαφος) τα ιερα και μη τίοντα.
Ο πνευματικός άνθρωπος ξεχωρίζει από την κατανόηση και γνώση της Ελληνικής μυθολογίας. Και των Ομηρικών επών.
Ο Ελληνικός μύθος δεν είναι καθόλου εύκολο να κατανοηθεί και να ερμηνευτεί. Λένε, γράφουν, ΒΙΒ-ΛΙΑ. ΒΑ-ΜΠΙΡ(ΙΖΟΥΝ) ΒΑ-ΒΛΑ(ΙΖΟΥΝ) ΤΕΡΑ-Τ(ΙΖΟΥΝ).
Για να καταλάβεις τον μύθο πρέπει ΜΟΝΟΣ να ψάξεις εναγωνίως (μεγάλη νοητή προσπάθεια). Να αγωνισθείς (με σθένος, νου, προσπάθεια) για να βρεις τον Μίτο της Αριαγνης / Αριάδνης. Μόνο έτσι περνάς και μπαίνεις στον Λαβύρι-ντο / λαβύρινθο. Αν τον Μύθο δεν νοήσεις και τολμήσεις μπεις στον Λαβύρινθο, σίγουρα θα σε καταπιεί ο Μινώταυρος.
Άρα ο μύθος πρώτα απ’ όλα σε μαθαίνει, σε μυεί, στα της Μούσας. Της μουσικής. Η μουσική γαληνεύει και ανατάσσει την ψυχή και μπορεί να σε οδηγήσει στον μίτο, την αρχή, το ΝΤΟ της Δημιουργίας. Η Μούσα μπορεί να σε κάνει μύστη να σε οδηγήσει σε νοητά μουσικά μονοπάτια. Αν καταφέρεις να ράψεις τα νοητά με τα ορατά, ίσως, γίνεις ραψωδός, και να μπορέσεις να πλησιάσεις τον Όμηρο. Αν όμως την μούσα και τον μύθο δεν σεβαστείς, αν δεν είσαι συνετός, τότε θα σε κρατούν σε Ομηρία.
Είναι φανερό πως η μυθολογία είναι ηθικός λόγος, σκεπαστός, κρυμμένος, νοηματικός, θυμικός. Διδάσκει ήθος στάση ζωής. ΕΙΝΑΙ λόγος κοσμήσεως, της τάξης και αρμονίας.
Τα δίδυμα αδελφάκια ΑΜΦΙΩΝ - ΖΗΘΟΣ είναι παιδιά του ΔΙΑ. Αυτό μας λέει η μυθολογία. Έκτισαν κατά θαυμαστό τρόπο τα τείχη της πόλεως. Ο ένας έπαιζε το της Μούσας δημιούργημα, την μουσική. Η μουσική είναι νότες. Του νοός τίσις. Ο νους είναι Κυβερνήτης και αρχιτέκτονας. Είναι λόγος θεία ιδέα που πλάθει και δημιουργεί την ουσία του ορατού κόσμου.
Ο άλλος δίδυμος είναι ο εργάτης. Εργάζεται σκληρά την γη. Είναι γερός, κινεί και μετακινεί την ύλη το ορατό. Η συνεργασία των δύο θα δημιουργήσει το ορατό θαύμα. Τα τείχη της Θήβας. Το ορατό αρχιτεκτόνημα έχει επτά πύλες. Για τον λόγο αυτό είναι και ιερά πόλις. Ο αριθμός επτά είναι το όλον, το ολόκληρο δημιούργημα. Είναι ΖΑ, σεπτό, ιερό επτά. Είναι οι επτά ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΕΣ νότες ΝΤΟ ΡΕ ΜΙ ΦΑ ΣΟΛ ΛΑ ΣΙ ΝΤΟ.
Η ΘΗΒΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ. ΠΡΩΤΗ ΙΕΡΗ ΠΟΛΗ.
Όλος ο κόσμος τειχίστηκε ύστερα από αυτήν. Όλα τειχίστηκαν με πρότυπο την Θήβα. Με τέκτονες και τεχνίτες Θηβαίους. Γι’ αυτό και ΕΠΤΑΠΥΛΗ ΒΑΒΥΛΩΝΑ! ΕΠΤΑΠΥΛΗ ΡΩΜΗ! Επτά θαυματα του κόσμου. κλπ. Ό,τι τειχίστηκε κυκλώπειους μεγάλιθους, άρχεται από εδώ, την Θηβα. Η σοφία και γνώση των Θηβαίων από τα χρόνια εκείνα τους έκανε ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΕΣ.
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΜΦΙΩΝ ΖΗΘΟΣ Σημαίνουν:
Α = χωρίς άνευ ΜΦ = μορφή ΟΝ = ΠΝΕΥΜΑ.
Ζ = Το γράμμα Ζ είναι το ιερό επτά, το ΖΑΘΕΟΝ, το θείον. ΗΘ = Ηθικόν ΟΝ
ΑΜΦΙΟΝ - ΖΗΘΟΝ σημαίνει ΙΕΡΟΝ ΠΝΕΥΜΑ
Καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει τάφος των διδύμων στον λόφο των Θηβών.
Οι ΘΗΒΑΙΟΙ τίμησαν αυτό το δίδυμο με ένα αρχιτεκτόνημα μοναδικό στον κόσμο. Ένα αρχιτεκτόνημα με τριαδικό συμβολισμό:
Α) Αρχιτεκτόνημα ιερόν και θείον
Β) Αρχιτεκτόνημα σύμβολο σοφίας γνώσης και ικανότητος αυτού τούτου του Θηβαϊκού λαού.
Γ) Αρχιτεκτόνημα Σύμβολο, σημείο αρχικό Τίσεως της Θήβα και τιμής στους ΠΑΤΕΡΕΣ προγόνους και τάφος των ηρώων, μυστών, βασιλέων.
Το σύμβολό τους αυτό είναι το μόνο που τίμησαν οι ΘΗΒΑΙΟΙ. Κανείς θεός του δωδεκάθεου δεν τιμήθηκε ΠΟΤΕ στην Θήβα. Ούτε οι Κάδμος - Αρμονία με τους καλεσμένους. Ούτε Ηρακλής, ούτε Διόνυσος ούτε Σεμέλη ούτε θέατρο τους άγγιξε ΤΙ ΠΟ ΤΑ. Το Ιερό τους πνεύμα ΑΜΦΙΩΝ ΖΗΘΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥΣ. ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΕΩΣ. ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΟΛΙΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΘΗΒΑΙΩΝ. Μόνο η πολις αυτή. Τουλάχιστον πριν 5.000 χρονια τα είχε όλα: κτηρια, δρομους, πλατειες, νερα, συντριβανια. Είχε ιπποδρομο. Ειχε ολες τις υποδομες για ιερες αθλητικες και παλλαϊκές γιορτές. Καμμια πολις στον κόσμο δεν μπορουσε να πλησιασει εστω και στο ελαχιστο την ΘΗΒΑ. Η Θηβα ηταν ΚΟΣΜΟΚΤΑΤΕΙΡΑ. Πώς χαθηκαν όλα; Πώς ξεχαστηκαν όλα;
Η συνέχεια θα μας δείξει!!!!
Αμφιον και ζηθο μονον αυτό τιμησαν και τιμουν οι θηβαιοι. Κανενα άλλον θειον δεν κτιστηκε ποτε στην Θηβα.
Εσυ, θεε, βλεπεις και τα δικαια και τα αδικα τα έργα και θεμιστα. Επετρεψε τιποτα άλλο να μη σκιασει το ιερο τους. Αυτος είναι και ο λόγος του ευτελισμου με τον Θηβαϊκο κυκλο από τος αιωνιους αντιπαλους Αθηναίους.
Η Θηβα είναι η πρωτη παγκοσμιος δυναμη με μαθηματικη τείχιση. Εκτισε τις Μυκηνες, την φιλη πολη, όλα τα μεγαλιθικα γυρω της, που είναι παρα πολλά, τις πυραμιδες του κοσμου ολου, την Βαβυλωνα, την Καρχηδόνα και ό,τι είναι τειχισμενο και κτισμένο.
Ο αμφιων με τα χρονια και την πτωση της θηβαικης κοσμοκρατορίας κατεκλείσθη, θαφτηκε. Είναι και παραμένει πανω από 5.000 χρονια εκει, στα σπλάγχνα της Θηβαϊκης γης. Θαμμένος, όχι ξεχασμενος.
Αν είναι, όπως πολλοι υποστηρίζουν, μυκηναικός ταφος, αν ηταν όπως πολλοι υποστηριζουν ταφος των διδίμων, αν είναι ταφικο γενικα μνημειο, σημερα θα ήταν όλα στο φως. Κατά την γνωμη μου είναι κατι πολύ-πολύ σημαντικο, που αν ερθει στο φως θα ανατρεψει το βλακωδες και αστειο - ιστορικα γλωσσολογικά αρχαιολογικά - οικοδομημα.
Η μυθολογια και εδώ. Με οδηγησε ώστε να ειμαι σιγουρος για ό,τι θα αποκαλυψω:
Το σχημα του μοναδικου παγκοσιως οικοδομηματος εινα η
ΤΡΙΠΕΖΑ
Περιγραφη:
Είναι ένα ισοσκελές τρίγωνο 18 μετρων. Χωριζουμε τις πλευρες του τριγωνου σε τρια μερη των 6 μετρων, ενωνουμε τις πλευρες με οριζοντιες ευθείες. Έτσι δημιουργουμε τις 3 πεζες.
arxeion-politismou.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου