Κέλτες ως γνωστών οι αρχαίοι ονόμαζαν τους Γαλάτες απο την Γαλλία,τους Ίβηρες απο την Ισπανία,τους Βρετανούς,τους Γερμανούς και τους Σκανδιναβούς εφοσον και αυτοι προέρχονται απο τους Γερμανούς.
Σε όλους αυτους τους λαούς βλέπουμε τα Ρουνικά σύμβολα τα οποια ο Διόδωρος Σικελιώτης λεει οτι ειναι Ελληνικά. Επίσης ο Διόδωρος Σικελιώτης λεει οτι το Στόουνχετζ της Βρετανίας ειναι ναός του Αππόλωνος.
Πολύ λογικό αφου η Λητώ η μητέρα του Απόλλωνος γεννήθηκε στους Υπερβόρειους δηλαδη στην βόρεια Ευρώπη. Και ο Απόλλωνας καθε χρόνο πηγαίνει στους Υπερβόρειους σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία. Πάμε να δούμε πρώτα τι ειπαν διάφοροι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς για τους Κέλτες.
Ο ΚΥΚΛΩΠΑΣ Πολύφημος ήταν γιός του Ποσειδώνα και με την γυναίκα του Γαλάτεια γέννησαν τρείς γιούς,τον Κέλτο,τον Ιλλύριο και τον Γάλα που έφυγαν απο την Σικελία και έδωσαν τα ονόματά τους σε διάφορους γνωστούς λαούς οπως: Τους Κέλτες,Ιλλύριους και Γαλάτες. Αυτο λεει η Ελληνική μυθολογία για τους Κέλτες και εχει γραφτεί και ενα ποίημα σχετικά με αυτο απο τον Θεόκριτο το οποίο λέγεται ”Κύκλωψ”. Λέει τα εξής αυτο το ποίημα σε κάποιο σημείο:
«Για τα φαρμάκια του έρωτα φάρμακο το τραγούδι
κι άλλο κανένα, μα σκόνη μα αλοιφή.
Αυτό Νικία μου τον άνθρωπο γλυκαίνει, τον πραΰνει.
Μα δύσκολα το βρίσκεις.
Καλά το ξέρεις βέβαια, γιατρός η χάρη σου
και των εννιά Μουσών αγαπημένος.
Με τέτοιο γιατρικό άντεχε τον καημό του ο Κύκλωπας
ο πράγματι Πολύφημος, που εδώ γεννήθηκε, χρόνους αρχαίους,
όταν -το χνούδι μόλις άνθιζε- σε πάθος έπεσε για τη Γαλάτεια.
Και τωρα παμε στον Διόδωρο Σικελιώτη ο οποίος λεει οτι οι Κέλτες εχουν ρίζες απο τον Ηρακλή:
Διόδωρος Σικελιώτης (Ιστορική Βιβλιοθήκη,Ε. 24.)
1.Η Κελτική λένε,τα παλιά χρόνια βασιλεύονταν απο εναν ονομαστό άντρα, που είχε μια κόρη με ασυνήθιστο ανάστημα,που ξεχώριζε για την ομορφιά της απ’όλες τις άλλες.Αυτη λοιπόν,υπερήφανη για τη σωματική της ρώμη και τη θαυμαστή ομορφιά της απέκρουε κάθε εναν που ζητούσε να την παντρευτεί,γιατι πίστευε οτι κανείς απ’τους μνηστήρες δεν ηταν αντάξιός της.
2.Κατα την εκστρατεία του εναντίον του Γηρυόνη,ο Ηρακλής επισκέφτηκε την Κελτική και έκτισε εκεί την πόλη Αλησία.Η κοπέλα οταν είδε τον Ηρακλή,θαύμασε την παλλικαριά του και την υπεροχή του σώματός του και δέχτηκε πρόθυμα την αγκαλιά του και με τη συγκατάθεση των γονέων της.
3.Ενώθηκε λοιπόν με τον Ηρακλή και γέννησε γιό που ονομάστηκε Γαλάτης και ξεπερνούσε όλους τους νέους της φυλής του στην ποιότητα του πνεύματος και την σωματική ρώμη.Όταν αντρώθηκε και διαδέχθηκε στον θρόνο τον πατέρα του,κατέκτησε ενα μεγάλο μέρος απ’τη γειτονική χώρα και επετέλεσε λαμπρά πολεμικά κατορθώματα.Και αφού έγινε ονομαστός για την παλληκαριά του ονόμασε τους υπηκόους του Γαλάτες απ’το όνομά του.Και αυτοί με την σειρά τους έδωσαν τ’όνομά τους σε όλη την χώρα που ονομάστηκε Γαλατία.
Πολλοί αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί έγραψαν για τους Κέλτες οπως ο Διόδωρος Σικελιώτης και ο Στράβωνας.Ας δούμε τι λένε.
ΣΤΡΑΒΩΝΑΣ ”ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ” (Δ.4.4)
Γενικώς υπάρχουν τρείς ομάδες ανθρώπων στους Κέλτες που τιμώνται εξαιρετικά απο όλους.Οι Βάρδοι,οι Ουάτεις και οι Δρυίδαι.Οι Βάρδοι ειναι υμνηταί και ποιηταί,οι Ουάτεις ιερείς και φυσικά φιλόσοφοι και οι Δρυίδαι εκτός απο την φυσική ασκούν και την ηθική φιλοσοφία.
Θεωρούνται δικαιότατοι και γι’ αυτο τους εμπιστεύονται για την διεθέτηση και των ιδιωτικών και των δημοσίων αντιδικιών,ωστε σε παλιότερες εποχές και κρίσιμες αποφάσεις για τους πολέμους έπαιρναν και τους σταματούσαν, ενω πρόκειται να αρχίσουν.
Μάλιστα η διεκδίκαση υποθέσεων φόνου ήταν αποκλειστικά δική τους αρμοδιότητα.Πιστεύουν πως όταν υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις, υπάρχει και αντίστοιχη προαγωγή της χώρας.Και αυτοί και άλλοι θεωρούν άφθαρτες τις ψυχές και άφθαρτο το σύμπαν και πιστεύουν οτι κάποτε θα επικρατήσουν η φωτιά και το νερό.
ΔΙΟΔΩΡΟΣ ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ ”ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ” (E,24)
Ανάμεσά τους βρίσκεις και λυρικούς ποιητές που τους ονομάζουν Βάρδους.Αυτοί ψάλλουν τα τραγούδια τους με τη συνοδεία οργάνων που μοιάζουν με λύρες και άλλους εξυμνούν,ενω άλλους τουςονειδίζουν.
Μερικοί ειναι φιλόσοφοι και θεολόγοι που απολαμβάνουν μεγάλες τιμές.Πρόκειται για τους λεγόμενους Δρουίδας. Έχουν και μάντεις που τους θεωρούν άξιους μεγάλης τιμής.Αυτοί προλέγουν τα μέλλοντα και την οιωνοσκοπία και την μελέτη των σπλάχνων των σφαγίων κατα τις θυσίες και όλος ο πλυθησμός τους υπακούει.Και έχουν ενα έθιμο να μή μπορεί κανείς να προσφέρει θυσία χωρίς ενα φιλόσοφο.
Γιατι τα ευχαριστήρια μπορεί να αποδοθούν στους Θεούς,λενε,απο τα χέρια ανθρώπων που γνωρίζουν τα σχετικά με τη θεία φύση και μιλούν τρόπον τινά τη γλώσσα των Θεών και μέσο αυτών νομίζουν,οτι πρέπει να ζητούν τα αγαθά.Και όχι μόνο στις ανάγκες της ειρήνης,αλλα και κατα τους πολέμους υπακούουν περισσότερο απο όλους αυτους τους ανθρώπους και τους ποιητές που τραγουδούν και όχι μόνο οι φίλοι αλλα και οι εχθροί.
Πολλές φορές,επι παραδείγματι,στις μάχες εκ παρατάξεως,όταν οι δύο στρατοί πλησίαζαν ο ένας τον άλλον με υψωμένα τα σπαθιά και προτεταμένες τις λόγχες,οι άνθρωποι αυτοί (οι Δρυίδες) βγαίνουν στη μέση και σταματούν την μάχη,σαν να μαγέψανε τίποτα άγρια θηρία.Έτσι και στους αγριότατους βάρβαρους το πάθος υποχωρεί μπροστά στη σοφία και ο Άρης στέκεται με σεβασμό μπροστά στις Μούσες.
hellas-now.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου