«Ποιούμαι τους λόγους, αλλ' οιόμενος εκ τούτων μεγίστην σοι και καλλίστην γενήσεσθαι δόξαν. Ενθυμού δ' ότι το μεν σώμα θνητών άπαντες έχομεν κατά δε την ευλογίαν και τους επαίνους και τη φήμην και την μνήμην την τω χρόνω συμπαρακολουθούσαν αθανασίας μεταλαμβάνομεν, ης άξιον ορεγομένους καθ' όσον οιοί τ' εσμέν οτιούν πάσχειν»



ΜΕΧΡΙ ΤΩΡα 662 προβολες ειχε δεν νομιζω να καθήλωσε και πολλους ....
ΑπάντησηΔιαγραφήmu arese singinitiko
ΑπάντησηΔιαγραφήTAFOS-AMFIPOLHS (5 αναρτήσεις) ΕΔΩ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://xairete.blogspot.gr/search/label/TAFOS-AMFIPOLHS