Όλοι έχουμε δει μπροστά μας αυτά τα logos. Οι περισσότεροι από εμάς όμως δεν έχουμε προσέξει τις μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες που κρύβουν. Ορίστε 23 λογότυπα με κρυμμένα μηνύματα που πιθανότατα δεν έχεις προσέξει.
Toblerone

Ίσως έχεις ακούσει πως η κορυφή του βουνού στο συγκεκριμένο λογότυπο ονομάζεται Matterhorn και μαρτυρά την ελβετική κληρονομιά της σοκολάτας. Το μυστικό όμως βρίσκεται στην αρκούδα του λογοτύπου, την οποία μπορεί να συναντήσει κανείς στη Βέρνη που είναι και το σπίτι της Toblerone.

Coca Cola

Το είχες φανταστεί ποτέ πως το Ο στην λέξη Cola είναι η σημαία της Δανίας; Έγινε κατά λάθος, αλλά μιας και η Δανία έχει ονoμάστει η πιο χαρούμενη χώρα στον κόσμο, το logo παρέμεινε.
NBC

Ναι ok είναι ένα παγόνι, αλλά γιατί τόσα πολλά χρώματα; Το NBC ανήκε στις αρχές του 1950 στην RCΑ, μια εταιρία που κατασκεύαζε έγχρωμες τηλεοράσεις. Τα χρώματα στην ουρά του παγονιού υπάρχουν ώστε να πείσουν τον τηλεθεατή να ξεφύγει από το ασπρόμαυρο.
BMW

Τα άσπρα μέρη αντιπροσωπεύουν έναν έλικα, ενώ τα γαλάζια τον ουρανό. Η ίδρυση της BMW το 1616, έχει ρίζες στην αεροπορία και ποιος καλύτερος τρόπος για να τιμήσει την ιστορία της;
Amazon

Ένα πανέξυπνο λογότυπο καθώς όχι μόνο το βέλος αναπαριστά ένα χαρούμενο ανθρωπάκι, αλλά ξεκινά από το A και τελειώνει στο Ζ, δείχνοντας πως η εταιρεία καλύπτει κάθε ανάγκη.
LG

Εκτός από χαμογελαστό πρόσωπο, μοιάζει και με μια μικρή παραλλαγή του Pac Man. Για δες το λίγο καλύτερα.
VAIO

Κοίταξε λίγο πιο προσεκτικά το λογότυπο. Είδες ότι τα 2 πρώτα γράμματά του αντιπροσωπεύουν ένα αναλογικό σύμβολο και τα 2 τελευταία ένα ψηφιακό (συγκεκριμένα τους αριθμούς 0 και 1);
Mitsubishi

Nα κι ένα λογότυπο με μεγάλη ιστορία. Συνδυάζει τα 3 φύλλα του οικοσήμου της φατρίας Tosa με τα 3 διαμάντια του οικοσήμου της οικογένειας Iwasaki. Τα 3 διαμάντια αντιπροσωπεύουν την αξιοπιστία, την ακεραιότητα και την επιτυχία, ενώ η λέξη Mitsubishi, χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα ρομβοειδές σχήμα ή ένα διαμάντι στην Ιαπωνία.
McDonald’s

Κάποια στιγμή το 60, η εταιρία θέλησε να αλλάξει το σήμα της αλλά ο σύμβουλος σχεδιασμού και ψυχολόγος Louis Cheskin, τους απέτρεψε λέγοντας πως το σήμα αυτό θυμίζει ένα ωραίο και θρεπτικό στήθος. Πώς τους έπεισε, αδυνατούμε να καταλάβουμε.
Pepsi

To λογότυπο της Pepsi άλλαξε το 2008 και στοίχισε στην εταιρία 1 εκατομμύριο. Σύμφωνα με έγγραφο που διέρρευσε από τη δημιουργό εταιρία Arnell Associates, το λογότυπο αυτό αντλεί έμπνευση από το Feng shui, την αναγέννηση, τη γη, τη θεωρία της σχετικότητας και το σύμπαν. Μόνο αυτά ρε παιδιά;
Toyota

Ουσιαστικά το σήμα συμβολίζει 3 καρδιές. Την καρδιά του πελάτη, την καρδιά του προϊόντος και την καρδιά της τεχνολογικής προόδου
Adidas

Αν το σήμα της Adidas σου θυμίζει βουνό, τότε μπράβο σου, αυτό ήθελε και η εταιρία. Το 1967 οι ρίγες δε σήμαιναν τίποτα, όμως αργότερα, στη δεκαετία του 90, οι ρίγες έγιναν κάθετες για να θυμίζουν βουνό και τα εμπόδια που πρέπει να ξεπερνάει ο άνθρωπος.

Παρατήρησες ποτέ ότι τα 4 πρώτα γράμματα είναι βαμμένα με τα βασικά χρώματα και μετά παρεμβάλλεται ένα «δευτερεύον χρώμα»; Αυτό έγινε για να αποδείξει η εταιρία πως είναι επαναστάτρια και παιχνιδιάρα.
Carrefοur

Στα Γαλλικά σημαίνει σταυροδρόμι εξού και τα βελάκια.
Roxy / Quicksilver

H Roxy εiναι στην πραγματικότητα το brand της Quicksilver με γυναικεία ρούχα. Εξού και στο λογότυπο βλέπουμε 2 σήματα της Quicksilver να σχηματίζουν μια καρδιά, που είναι το λόγοτυπο της Roxy.
Formula 1

Ανάμεσα στο μαύρο F και το κόκκινο σχηματίζεται το 1.
Πηγή: diaforetiko.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου