Amfipoli News: Δείτε το δαχτυλίδι των 7 εκατ. λιρών που χάρισε Ρώσος ολιγάρχης στη σύζυγό του

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Δείτε το δαχτυλίδι των 7 εκατ. λιρών που χάρισε Ρώσος ολιγάρχης στη σύζυγό του


Ένα τεράστιο διαμάντι 70 καρατίων α
ξίας 7 εκατ. λιρών φορά στο χέρι της η νεαρή σύζυγος του Ρώσου ολιγάρχη, Αλεξέι Σαποφάλοφ, Ξένια.
Ο επιχειρηματίας προσέφερε στην σύζυγό του για να γιορτάσουν τα πέντε χρόνια γάμου τους, το πανάκριβο αυτό δαχτυλίδι, για να γιορτάσουν τα πέντε χρόνια γάμου τους.
Το 27χρονο μοντέλο έδειξε το νέο της απόκτημα στα κοινωνικά δίκτυα, με το δαχτυλίδι πραγματικά να είναι εντυπωσιακό και ογκώδες.
«Ο σύζυγο μου δεν είναι ποτέ τσιγκούνης στο να μου αγοράζει δώρα. Τώρα αποφάσισε πως ένα δαχτυλίδι 30 καρατίων δεν μου είναι αρκετό», έγραψε.
Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, γνωστή για την αγάπη της στα διαμάντια, είχε ένα φημισμένο δαχτυλίδι 30 καρατίων, που πωλήθηκε το 2011 για 8,8 εκατ. δολάρια, ωστόσο σύμφωνα με την Ρωσίδα καλλονή, αυτό δεν ήταν αρκετό για την αγαπημένη του.
Το ζευγάρι περνά τον χρόνο του μεταξύ Ρωσίας και Ντουμπάι, κάνοντας κρουαζιέρες ή βόλτες με το πανάκριβο αυτοκίνητό του.
«Οταν πρόκειται για την εμφάνισή μου, είμαι τελειομανής», δηλώνει η Ξένια στο ρωσικό Cosmopolitan.
«Γι’ αυτό και μετά από δύο εγκυμοσύνες θέλω να είμαι καλύτερη από πριν και σίγουρα όχι χειρότερα. Είμαι μοντέλο και ξέρω πόσο σημαντικό είναι να παραμένεις σε φόρμα», προσθέτει.
Πηγή: kontranews.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου