Amfipoli News: 13 ασκήσεις του 5άλεπτου που θα μεταμορφώσουν τα χαλαρά μπράτσα σε σφριγηλά

Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017

13 ασκήσεις του 5άλεπτου που θα μεταμορφώσουν τα χαλαρά μπράτσα σε σφριγηλά


Πρόκειται για το πιο δύσκολο σημείο του σώματος. Σίγουρα η αερόβια άσκηση (ποδήλατο, ελλειπτικό, διάδρομο) διάρκειας από 20’ λεπτά εως 40’ περίπου με αυξομειώσεις ρυθμού (περπάτημα-έντονο-αργό) βοηθάει.

Στόχος: από τα 20’ λεπτά να φτάσετε στα 40’ λεπτά για πιο άμεσα αποτελέσματα.

Για τα χέρια το παρακατω πρόγραμμα για δικέφαλα-τρικέφαλα για σύσφιξη θα κάνει τη διαφορά.

Δείτε το βίντεο:



Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου