Amfipoli News: ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΑΙΟ: 暴露 冠状 病毒 Ο ΚΙΝΕΖΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020

ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΑΙΟ: 暴露 冠状 病毒 Ο ΚΙΝΕΖΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ


Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη
Ο Κινέζος αξιωματικός πληροφοριών αποκαλύπτει την πραγματική έκταση της κρίσης «κοροναϊού» στην Κίνα
明亮 的 晨 星
*******
Δημοσιεύθηκε από τον Robert D. Morningstar

Η άδεια χορηγείται προς όφελος του κινεζικού λαού να αντιγράψει, να παραθέσει ή να αναπαράγει αυτό το άρθρο, εν όλω ή εν μέρει, με την ελπίδα ότι αυτές οι αποκαλύψεις θα βοηθήσουν στην απαλλαγή του κινεζικού λαού και των πολιτών του Χονγκ Κονγκ από το κακό που συμβαίνει.
明亮 的 晨 星

*******
 Είμαι ανώτερος αξιωματικός της Κινεζικής Υπηρεσίας Πληροφοριών και γνωρίζω την αλήθεια για το ξέσπασμα του ιού Corona. Είναι πολύ χειρότερο από ό, τι σας λένε τα ΜΜΕ.
Είμαι Κινέζος πολίτης στο Γουχάν, ο οποίος κατέχει υψηλή θέση στη στρατιωτική νοημοσύνη ή ίσως το καταλαμβάνει. Είμαι επίσης μέλος του Κομμουνιστικού Κόμματος της Κίνας. Ως ανώτερος αξιωματούχος στην προεδρία του κόμματος, έχω πρόσβαση σε πολλές διαβαθμισμένες πληροφορίες και έχω εμπλακεί σε πολλά κορυφαία κυβερνητικά σχέδια. Έκανα το διδακτορικό μου σε ένα κορυφαίο πανεπιστήμιο σε μια δυτική χώρα, γι ‘αυτό μπορώ να γράψω το λογαριασμό μου στα αγγλικά.

Συνεχίστε ΕΔΩ
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου