Amfipoli News: Reuters: Το 7χρονο παιδί – θαύμα απ’ την Ελλάδα συνέθεσε το «Βαλς της Απομόνωσης» στο σπίτι και… σκίζει στο Youtube [video]

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Reuters: Το 7χρονο παιδί – θαύμα απ’ την Ελλάδα συνέθεσε το «Βαλς της Απομόνωσης» στο σπίτι και… σκίζει στο Youtube [video]


“Κάντε υπομονή λιγάκι ακόμη στο σπίτι” είναι το μήνυμα του Ελληνα πιανίστα το οποίο έστειλε στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο με την τελευταία του σύνθεση, το “Βαλς της Απομόνωσης”, κι είναι μόλις επτά χρόνων, μεταδίδει το πρακτορείο Reuters.

O Στέλιος Κερασίδης εμφανίστηκε για πρώτη φορά δημοσίως στην ηλικία των τριών ετών και έχει παίξει πιάνο στο Carnegie Hall της Νέας Υόρκης και το Royal Albert Hall του Λονδίνου.
“Γειά σας παιδιά! Είμαι ο Στέλιος, και είμαι κι εγώ στο σπίτι. Ας κάνουμε λιγάκι ακόμη υπομονή και σύντομα θα κολυμπάμε στη θάλασσα! Σας αφιερώνω ένα κομμάτι μου”, λέει στο βίντεο που ανέβασε στο Youtube και στρέφεται στο πιάνο του για να παίξει μια υπνωτιστική, στοχαστική μελωδία”.
Με το που κυκλοφόρησε το βίντεο είχε πάνω από 42.000 επισκέψεις, ενώ πολλά ΜΜΕ διεθνώς αναπαρήγαγαν το τηλεγράφημα του Reuters.
Εχει επίσης συνθέσεις δυο κονσέρτα για πιάνο, “Βερόνικα” και “Αναστασία” – πρόκειται για τα ονόματα που έχουν οι δυο αδελφές του.
“Η μουσική είναι όλος μου ο κόσμος”, είχε πει πέρσι στο Reuters, με τα δάχτυλά του να πετούν πάνω στο πιάνο και τα πόδια του με το ζόρι να φτάνουν στο έδαφος, καθώς είναι καθισμένος στο σκαμνί του.
Γιός καθηγητή πιάνου, αγαπημένος του πιανίστας είναι ο Καναδός Γκλνε Γλουντ, διάσημος για τις ερμηνείες του σε έργα του Μπαχ.
Πηγή: Reuters
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου