Amfipoli News: ΑΜΕΣΗ ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας - Ανοιχτά ασφαλή σχολεία με ΟΛΑ τα μέτρα προστασίας

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

ΑΜΕΣΗ ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας - Ανοιχτά ασφαλή σχολεία με ΟΛΑ τα μέτρα προστασίας



  ΑΜΕΣΗ ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας

Ανοιχτά ασφαλή σχολεία με ΟΛΑ τα μέτρα προστασίας

Η εγκληματική αδιαφορία για την Παιδεία, τη Μόρφωση, την Ανάπτυξη και την Ψυχική Υγεία των μαθητών/ριων μας, μαζί με την αποτυχία της κυβέρνησης της ΝΔ στη διαχείριση της πανδημίας, αποτυπώνονται με κραυγαλέο τρόπο στο κλείσιμο των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων. Εδώ και 8 μήνες η κυβέρνηση δεν πήρε κανένα μέτρο για την υγεία και την προστασία του λαού, στο όνομα του δημοσιονομικού κόστους. 

Το ΥΠΑΙΘ δεν ικανοποίησε κανένα από τα αιτήματα του κλάδου για μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα διαθέτοντας περισσότερες κατάλληλες και με υγειονομικές προδιαγραφές αίθουσες, για διορισμούς διδακτικού προσωπικού, βοηθητικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας, δωρεάν τεστ για όλους και ασφαλείς μετακινήσεις μαθητών χωρίς να στοιβάζονται στα σχολικά λεωφορεία. 

Αποδεικνύεται πως η μόνη στρατηγική της κυβέρνησης είναι το κλείσιμο των σχολείων απομακρύνοντας τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς από τον ζωτικό τους χώρο, το σχολείο και η εφαρμογή της υποχρεωτικής «Σύγχρονης εξ αποστάσεως» όπως έρχεται με την ΥΑ στις 12/9.

Το ψηφιακό σχολείο δεν είναι, όμως, το σχολείο των μορφωτικών αναγκών των παιδιών. Είναι το σχολείο της κατά μέτωπο διδασκαλίας που μιλάει μόνο ο εκπαιδευτικός και τα παιδιά είναι στο mute, το σχολείο που η παιδαγωγική σχέση διαλύεται. Είναι το σχολείο των δεξιοτήτων και της κατάρτισης. Είναι το σχολείο που οι εκπαιδευτικές ανισότητες μεγεθύνονται.

Είναι «η δική τους εκπαίδευση», στα πρότυπά τους, που καμία σχέση δεν έχει με τα δικά μας όνειρα.

Αγωνιζόμαστε για Ανοιχτά και Ασφαλή  σχολεία για όλους.

Δεν νομιμοποιούμε την κοροϊδία της τηλ-εκπαίδευσης του Υπουργείου.

Συγκεκριμένα

1. Καθηλώνουν τα παιδιά για ώρες μπροστά σε ένα υπολογιστή, τάμπλετ, κινητό ακόμη και σταθερό τηλέφωνο, εξοπλισμό που τον χειρίζεται κυρίως ο γονιός (ειδικά στις μικρές ηλικίες), με «μαθήματα» που θα τα παρακολουθεί κυρίως ο γονιός. Ήδη υπάρχουν παράπονα και εκδηλώσεις αδυναμίας από τις οικογένειες. Όλη αυτή τη διαδικασία την ονομάζουν τηλ-εκπαίδευση και την εξισώνουν με τη δια ζώσης ζωντανή εκπαίδευση.

2. Μέσα σε όλη αυτή την κοροϊδία μας ζητούν να διδάσκουμε νέα ύλη και να βάζουμε απουσίες. Ιδιαίτερα στη μέση εκπαίδευση θα βάζουν και διαγωνίσματα με τελικό στόχο τις εξετάσεις!

3. Βάζουν εκπαιδευτικό πρόγραμμα 9:00.-12:00 στην τηλεόραση και ακολούθως 14:00-17:00 απαιτώντας σχολικό πρόγραμμα τηλ-εκπαίδευσης, αγνοώντας τις δυνατότητες αυτών των ηλικιών και φανερώνοντας το τεράστιο, επικίνδυνο χάσμα που τους διακατέχει αφενός σε επιστημονικό επίπεδο από τις ανάγκες των παιδιών, αλλά και από την καθημερινή πραγματικότητα των γονιών/μαθητών/εκπαιδευτικών.

4. Χλευάζουν τα αιτήματα των εκπαιδευτικών και γονιών για παροχή δωρεάν ικανού εξοπλισμού προς όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς χωρίς προϋποθέσεις, λέγοντας ότι έχει μοιράσει χιλιάδες τάμπλετ κλπ.

Συναδέλφισσες/φοι και γονείς,

Όσο και να προσπαθούν να μας παρουσιάσουν όλα τα παραπάνω ως κανονικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία, η ζωντανή πραγματικότητα αποδεικνύει το αντίθετο.

• Δεν θα αφήσουμε την κυβέρνηση της ΝΔ και καμιά άλλη να υπονομεύσει την δωρεάν και καθολική παροχή εκπαίδευσης, με τη συμμετοχή άνευ όρων όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών σε αυτή.

• Υπερασπίζουμε τη ζωντανή παιδαγωγική διαδικασία και τους συλλογικούς κοινωνικούς δεσμούς που αυτή αναπτύσσει, ενάντια σε μια λογική αποξένωσης που λέει για εκπαιδευτικούς και μαθητές ότι εξ αποστάσεως μπορώ να «παίζω-εκπαιδεύομαι και εκπαιδεύω-ψηφίζω-απολύομαι».

• Υπερασπίζουμε τους όρους εργασίας και το ζωτικό μας χώρο, το ανοιχτό ασφαλές σχολείο. Δεν συναινούμε στην προσπάθεια μείωσης του κόστους για την εκπαίδευση μετατρέποντας την αποκλειστική ευθύνη του κράτους και του Υπουργείου σε προσωπική ευθύνη και υπόθεση των εκπαιδευτικών-γονιών για τον εξοπλισμό και το χώρο.

• Στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές/τριές μας με αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης, συλλογικότητας και αλληλεγγύης, κρατάμε ζωντανή τη στήριξη, την επαφή, την επικοινωνία και την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Στη βάση αυτή καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς:

 Όσο είναι δυνατό και ασφαλές, να πηγαίνουν στα σχολεία τους, ως τον έναν και μοναδικό χώρο εργασίας μας.

 Να χρησιμοποιούν αποκλειστικά τα τεχνολογικά εργαλεία που οφείλει να παρέχει το σχολείο για οποιαδήποτε μορφής επικοινωνία με τα παιδιά. Αν δεν υπάρχουν, να πιέσουν και να τα απαιτήσουν μαζί με τους γονείς, να μην οδηγηθούν σε αγορές με προσωπικό κόστος. Δεν συναινούμε στην πολιτική επιλογή του Υπουργείου να μη δίνει δεκάρα στην εκπαίδευση.

 Να μην αποδεχτούν τη διαδικασία ως συνέχιση της ύλης, να μην την καταχωρούν ως διδαχθείσα. Κανένας μαθητής να μη λαμβάνει απουσία επειδή δεν συμμετέχει.

 Συλλογικά και συντεταγμένα να μην νομιμοποιήσουμε τη σύγχρονη εξ αποστάσεως του Υπουργείου λέγοντας ένα μεγάλο ΟΧΙ στην υποχρεωτικότητα με όρους επιβολής των μέσων και των όρων που θα κρατήσουμε την παιδαγωγική σχέση και επικοινωνία με τους μαθητές μας. Κάθε σύλλογος διδασκόντων να διαμορφώσει με δημοκρατικούς όρους και παιδαγωγική ελευθερία το παιδαγωγικό πλάνο του σχολείου με βάση τις ανάγκες και τις δυνατότητες του κάθε σχολείου, τμήματος και παιδιού. Ταυτόχρονα διεκδικούμε τον τεχνολογικό εξοπλισμό μαθητών και εκπαιδευτικών  για την ισότιμη πρόσβαση σε επικοινωνία, ενημέρωση και πολιτιστική δραστηριότητα.

 Τους συλλόγους διδασκόντων που προχωράνε το πρόγραμμα του Υπουργείου να θέσουν εγκαίρως τις διαπιστωμένες δυσκολίες και ανεπάρκειες και να επανεξετάσουν την υλοποίηση αυτού του πργράμματος.

 Το ΔΣ του ΣΕΠΕ Ρεθύμνου να πάρει σχετική απόφαση και κάλυψη των συναδέλφων/ισσών.

Η ΔΟΕ με ευθύνη των παρατάξεων ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-Αυτόνομο Δίκτυο (ΕΡΑ+ΑΕΕΚΕ) στρώνει το χαλί στην υποχρεωτικότητα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ.

Ενώ χιλιάδες εκπαιδευτικοί αγωνιούν να σταματήσει ο αντιπαιδαγωγικός οδοστρωτήρας του Υπουργείου.

Ενώ συνάδελφοι καταγράφουν σε πρακτικά συλλόγων διδασκόντων τον αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα, την προβληματική και την αδυναμία υλοποίησης της υποχρεωτικής επιβολής της σύγχρονης εξ αποστάσεως.

Ενώ καταγγέλλουν την εξίσωσή της με τη ζωντανή δια ζώσης εκπαίδευση, απαιτώντας Ανοιχτά και Ασφαλή σχολεία ΤΩΡΑ.

Η ΔΟΕ ανακοινώνει μια τρισέλιδη φλύαρη φιλολογία, χωρίς να καλύπτει συνδικαλιστικά κανένα και καμιά συνάδελφο που θα επιλέξει, για όλους τους παραπάνω πραγματικούς και επιστημονικά τεκμηριωμένους λόγους που εκθέσαμε, να χρησιμοποιήσει άλλον τρόπο για να διατηρήσει τη ζωντανή επικοινωνία με τους μαθητές.

Αρνούνται οι συγκεκριμένες παρατάξεις να δώσουν τη μάχη για άρση της υποχρεωτικότητας της τηλ-εκπαίδευσης, συναινώντας στην κυβερνητική πολιτική, παρά τις φανφάρες αντιπολίτευσης, ζητώντας μόνο τον εξοπλισμό για να τρέξει κανονικά η «σύγχρονη εξ αποστάσεως» ως κανονική εκπαίδευση.

Το βάρος της συλλογικής αντίστασης απέναντι στα αντιπαιδαγωγικά και αντι-εκπαιδευτικά νομοσχέδια θα το σηκώσουν ΞΑΝΑ οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί της τάξης, ως ένα συνολικό ρεύμα εναντίωσης, μέσα από τους συλλόγους διδασκόντων, υπερασπίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών.

Υ.Γ.

• Εμείς δεν είμαστε περαστικοί απ' την εκπαίδευση σαν την Κεραμέως! 

• Έχουμε ευθύνη έναντι των μαθητών μας και των οικογενειών τους! 

• Ξέρουμε πως η Υγεία και η Παιδεία δεν είναι μπίζνες! 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ με ασφαλείς όρους για την υγεία της εκπαιδευτικής κοινότητας

ΠΑΙΔΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ-ΜΟΡΦΩΣΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ

Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου