Amfipoli News: ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ...ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΜΠΛΕ...ΟΠΩΣ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΜΑΣ.

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ...ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΜΠΛΕ...ΟΠΩΣ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΜΑΣ.



Το Υπέρ όπλο των Ελλήνων...

το ενεργοποιούσαν σε περίπτωση κινδύνου, σε περίπτωση πολέμου και στα Μυστήρια, προκειμένου να δημιουργήσουν υπερφυσικά φαινόμενα ή ευνοϊκές συνθήκες καθόδου των ουράνιων οντοτήτων στο χώρο. Εκτός από τους κρυστάλλους σημασία είχε και το κάλυμμα το οποίο τους κάλυπτε που το ανανέωναν κάθε χρόνο. Στην Ακρόπολη σαν κάλυμμα του κρυστάλλου, ομοίωμα του ναού, χρησιμοποιείτο ο πέπλος της Αθηνάς, για τον οποίον υπήρχε ειδική τελετή στη γιορτή των Παναθηναίων. Τα Παναθήναια, γιορτές προς τιμήν της Αθηνάς, ετελούντο τα μεν μικρά μια φορά το χρόνο τα δε μεγάλα κάθε τέσσερα χρόνια και τα δύο στις 22 Ιουνίου , που ήταν το θερινό ηλιοστάσιο .

Τον Πέπλο της Αθηνάς τον ύφαιναν δύο Αρρηφόροι με την ιέρεια του ναού  και χρειαζόταν 9 μήνες για την ύφανση του και υποθοηθούντο από τις εργάτριες (22/9 έως 22/6). Ο Πέπλος είχε κίτρινο χρώμα, χρυοκέντητο, μάλλινος με παραστάσεις του Δία και της Αθηνάς από τον πόλεμο κατά των Γιγάντων καθώς και το Γοργόνειο κεντημένο. Τον μετέφεραν με άρμα σχήματος πλοίου στο Ελευσίνιο ιερό δυτικά των Προπυλαίων όπου γινόταν και η πρώτη μύηση των Ελευσίνιων Μυστηρίων. Κατόπιν τον ανέβαζαν στην Ακρόπολη και τον παρέδιδαν στην ιέρεια της Πολιάδας Αθηνάς μπροστά στο άγαλμα μέσα στον Παρθενώνα. Οι Αρρηφόροι ήταν τέσσερα κορίτσια 7-11 ετών, από εξέχουσες οικογένειες. Φορούσαν λευκούς χιτώνες και χρυσά κοσμήματα που μετά τη γιορτή γινόταν ιερά. Κατοικούσαν στην Ακρόπολη για ένα χρόνο και στο φθινοπωρινό ηλιοστάσιο (22/9) έφευγαν αφού πρώτα είχαν εκλέξει άλλες.

Όταν ήθελαν να ενεργοποιήσουν το Γοργόνειο της Ακρόπολης, μετακινούσαν το κόσμημα - κρύσταλλο και το έφεραν κάτω ακριβώς από το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς του Παρθενώνα. Ο Ιεροφάντης αφαιρούσε τον πέπλο της Αθηνάς που σκέπαζε τον κρύσταλλο · ήταν ο κύριος χειριστής που είχε τη δυνατότητα να κατευθύνει τη δέσμη ενέργειας όπου και όπως ήθελε, όπως ο χειριστής τη δέσμη λέιζερ. Ο κεντρικός κρύσταλλος ενεργοποιημένος, ενεργοποιούσε αμέσως τα διαμαντένια μάτια και το γοργόνειο κόσμημα του αγάλματος της Αθηνάς, και πολλαπλασίαζε την ενέργεια χιλιάδες φορές περισσότερο. Οι δύο βοηθοί του Ιεροφάντη παρέμεναν δίπλα στον κρύσταλλο και αυτός ανέβαινε στο ναό από το πηγάδι που σήμερα είναι σφραγισμένο, μεταφέροντας μαζί του ομοίωμα του σκήπτρου του Δία, που ήταν και το μέσον που προκαλούσε όλες τις ενέργειες λειτουργίας του Γοργόνειου.


Όταν η εναλλαγή των χρωματισμών του κεντρικού κρυστάλλου έπαιρνε την τελική μορφή, ο Ιεροφάντης με το ομοίωμα του σκήπτρου προκαλούσε όλες τις επιθυμητές διεργασίες. Ενεργοποιούντο, οι συλλέκτες ομφαλοί των γύρω λόφων από την Ακρόπολη και μέσω αυτών οι περιμετρικοί του Λεκανοπεδίου της Αττικής και σ ' όποιο μέρος της Ελλάδας απαιτείτο. Με ανάλογο τρόπο ενεργοποιούν / το και οι άλλοι κλάδοι του Γοργόνειου ή από το πλησιέστερο που βρισκόταν σε λειτουργία, για την υλοποίηση των χιλιάδων δυνατοτήτων που είχε το Γογόνειο.

Το Γοργόνειο χρησιμοποιήθηκε κατά τη Μεγάλη Σύγκρουση, στο Μαραθώνα, τη Σαλαμίνα και τους Δελφούς, ιδιαίτερα στη μεταβολή καιρικών συνθηκών και του ψυχοτρονικού πολέμου.Το Γοργόνειο μπορεί να στρεβλώνει τον χωροχρόνο και να δημιουργεί τεχνητούς διαύλους επικοινωνίας, όμοιους με τους φυσικούς, να ενισχύει στο μέγιστο βαθμό την ενέργεια του χώρου, να ανοίγει πύλες εξόδου σε άλλη διάσταση. Είναι υποπολλαπλασιαστής ενεργειών όλων των κυττάρων του εγκεφάλου. Ενεργοποιεί όλες τις αρχέγονες μνήμες , την ουδετέρα υπόφυση και μεταλλάσσει σε φωτοφόρο ον τον άνθρωπο που κατέχει όλες τις δυνάμεις που είχε ο άνθρωπος προ εκατομμυρίων ετών.

Το Γοργόνειο είναι επικίνδυνο αν υποπέσει στα χέρια οποιουδήποτε γιατί δημιουργεί τον υπεράνθρωπο. Αποτελείται από πλέγμα κρυστάλλων αγνώστων στη Γαία που λειτουργούν με τη συσσώρευση κοσμικής και γήινης ενέργειας με τρομακτικά αποτελέσματα κατά την αποδέσμευση της. Είναι ένας απόλυτα ελεγχόμενος πολλαπλασιαστής - υποπολλαπλασιαστής οιασδήποτε μορφής ενέργειας, φυσικής ή τεχνητής, την οποία ο χειριστής έχει τη δυνατότητα να κατευθύνει προς όποια κατεύθυνση επιθυμεί  και να τη χρησιμοποιεί για διάφορους σκοπούς, θετικούς ή αρνητικούς. (Η αντισεισμικότητα των Αθηνών πιθανόν να οφειλόταν στον εκφυλισμό των σεισμικών δονήσεων από το Γοργόνειο, το οποίο όπως φαίνεται έπαψε να λειτουργεί από το 1979 από την καταστροφή του μαγνητικού πεδίου του Λεκανοπεδίου Αττικής).

Δε θα πρέπει όλα αυτά να μας φαίνονται παραδοξότητες. Όσο η τεχνολογία εξελίσσεται τόσο τα οράματα αυτά εμπίπτουν μέσα στις δυνατότητες της. Ας θυμηθούμε ότι η κυνέη του Άδη που έκανε τον άνθρωπο αόρατο, εφαρμοζόταν στο κεφάλι σαν κράνος με ιδιαίτερα σημεία επαφής τους κροτάφους, στα ίδια σημεία πειραματίζεται και η σημερινή τεχνολογία, όπως στο πείραμα της Φιλαδέλφειας.

Ο Παυσανίας αναφέρει πως στο ναό του Λυκαίου Διός, όποιος έμπαινε μέσα χανόταν η σκιά του, που σημαίνει ότι εξαϋλωνόταν μέσα σ ' αυτόν.  Κάτι ανάλογο έψαχναν και πάλι με το πείραμα της Φιλαδέλφειας.

Η Ακρόπολη των Αθηνών δεν είναι μερικές μαρμάρινες κολόνες για τουριστικό αξιοθέατο.

Είναι τόπος ιερός όπου η συμπαντική διάνοια συναντάται με τον ορατό κόσμο και την Ελλάδα.

Σπουδαίο ρόλο διαδραμάτιζαν τα μάτια από πολύτιμους λίθους και το Γοργόνειο της Αιγίδας της Αθηνάς του χρυσελεφάντινου αγάλματος του Παρθενώνα. Η ενεργοποίηση μπορούσε να συντελεσθεί με πολλών ειδών ενέργεια, ηλιακή, αστρική, τελλουρική, κοσμική.

Σήμερα η ενεργοποίηση του Γοργόνειου μπορεί να γίνει και με μέσα της σύγχρονης γήινης τεχνολογίας, χωρίς κοσμικούς συλλέκτες και ομφαλούς. Επίσης μπορεί να λύσει τα κάθε είδους ενεργειακά προβλήματα και να διαφοροποιήσει τις σεισμικές ζώνες. Οι κρύσταλλοι του Γοργόνειου πολλαπλασίαζαν την συλλεγόμενη ενέργεια από ομφαλούς και συλλέκτες και ήταν τριών κατηγοριών:  οι ουράνιοι εναλασσομένου χρώματος και ενέργειας , οι πολύτιμοι λίθοι και οι μαρμάρινοι των συλλεκτών - ομφαλών ενέργειας.

Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου