Amfipoli News: Τόλης Βοσκόπουλος: Όταν γεννήθηκα ο πατέρας μου έτρεξε και άλλαξε την ταμπέλα στο μαγαζί του - Ηταν το δέκατο παιδί μιας οικογένειας Μικρασιατών προσφύγων και είχε 9 αδερφές.

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021

Τόλης Βοσκόπουλος: Όταν γεννήθηκα ο πατέρας μου έτρεξε και άλλαξε την ταμπέλα στο μαγαζί του - Ηταν το δέκατο παιδί μιας οικογένειας Μικρασιατών προσφύγων και είχε 9 αδερφές.

 


«Πάντα ήμουν μαζί του στη Λαχαναγορά, στα ταξίδια και τις εμπορικές συναλλαγές του, όμως έβλεπα πως δεν μου πήγαινε αυτή η δουλειά»

Πριν από περίπου τρία χρόνια ο Τόλης Βοσκόπουλος ο οποίος ήταν το εικοστό παιδιά μιας οικογένειας Μικρασιατών προσφύγων και είχε 9 αδερφές είχε μιλήσει για τη χαρά που πήρε ο πατέρας του όταν γεννήθηκε.

Όπως αποκάλυψε τότε ο τραγουδιστής οι αδελφές που προηγήθηκαν ήταν και η αφορμή που έκαναν τον πατέρα του να συνεχίζει να κάνει παιδιά μέχρι να αποκτήσει ένα γιο ώσπου και τα κατάφερε. Εκείνο όμως το οποίο τελικά δεν κατάφερε ο Σμυρνιός πατέρας του ήταν ο Τόλης να συνεχίσει την παράδοση στο μανάβικό που ο ίδιος, με πολύ κόπο, είχε δημιουργήσει.

«Όταν γεννήθηκα, και ο πατέρας μου πέτυχε επιτέλους το πολυπόθητο αγόρι, έτρεξε κι έβγαλε κάρτες και άλλαξε και την ταμπέλα στο μαγαζί που έγινε: Χαράλαμπος Ιωάννου Βοσκόπουλος και Υιός. Ήμουν πάντα μαζί του στη Λαχαναγορά, και στα ταξίδια και τις εμπορικές συναλλαγές του. Όμως έβλεπα πως δεν μου πήγαινε αυτή η δουλειά. Από κάτι μπουλούκια που ερχόντουσαν στην Κοκκινιά, με τον Ζαζά, τον Κοκοβιό και άλλους είχα ξελογιαστεί κι ήθελα να ασχοληθώ με το θέατρο» ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου που είχε δώσει για την παρουσίαση της συναυλίας του στο Ηρώδειο τον Σεπτέμβριο του 2018 ο τραγουδιστής.

«Γύρω στα 15 δεν άντεξα και του το είπα. Περίμενα πως θα με σφάξει. Θεατρίνος ο γιος του Λαχαναγορίτη; Και τότε μου λέει: “Πάμε”. Και χωρίς να ξέρω για πού τραβάμε, με πηγαίνει στο Εθνικό Ωδείο του Καλομοίρη, που είχε και θεατρικό τμήμα. 

Τότε είναι που πρωτοβγαίνω απ’ την Κοκκινιά και βλέπω την Αθήνα. Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Στην επιστροφή, μου λέει: “Για να μην μου παραπονεθείς καμιά φορά ότι ήθελες αυτό να γίνεις κι εγώ σε εμπόδισα”» συμπλήρωσε.

«Κάθε φορά που βγαίνω στη σκηνή, ακόμα και σήμερα που πλησιάζω τα 80 μου χρόνια, τον φέρνω στο μυαλό μου και λέω μέσα μου: “Κοίτα τώρα”» είχε πει ο Τόλης Βοσκόπουλος.

Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου