Στην Ελλάδα οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ είναι κυρίως εφοπλιστές και επιχειρηματίες. Η αποστολή για παροχή ενημέρωσης είναι δευτερεύουσας σημασίας. Πρωτεύων στόχος είναι η δυνατότητα να εκβιάζουν την εξουσία, όποια κι είναι αυτή – προκειμένου να περνάει νομοθεσία ευνοϊκή για τα συμφέροντά τους, η οποία μπορεί να είναι ένα τραπεζικό δάνειο ή μία πολιτική καριέρα. Η συναλλαγή είναι απλή:
Κυβερνητικές χάρες, σε αντάλλαγμα ενός θετικά διακείμενου Τύπου. Η πολιτική εξουσία που δεν παίζει το παιχνίδι αυτό, διατρέχει τον κίνδυνο αποκάλυψης σκανδάλων στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων – ή της υπονόμευσης ενός νομοσχεδίου από τα ΜΜΕ. Έτσι εξηγείται το ότι, η Ελλάδα ανήκει στους χειρότερους μαθητές στη λίστα των χωρών που σέβονται την ελευθερία του Τύπου.
Συνεχίστε ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου