Amfipoli News: Γιατί ο Τσίπρας περιθωριοποίησε την Αμφίπολη μόλις ανέλαβε την πρωθυπουργία; Γιατί θέλει να σβήσει την Ελληνικότητα της Μακεδονίας; Τι συμβαίνει με τον Πάπα;

Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Γιατί ο Τσίπρας περιθωριοποίησε την Αμφίπολη μόλις ανέλαβε την πρωθυπουργία; Γιατί θέλει να σβήσει την Ελληνικότητα της Μακεδονίας; Τι συμβαίνει με τον Πάπα;



Τι φοβάται το χριστιανικό σύστημα;

Αυτό, το οποίο συμβαίνει σήμερα με την Αμφίπολη, ήταν απολύτως αναπάντεχο και απρόβλεπτο για το σύστημα. Μέχρι τώρα ακολουθούνταν ο "χρυσός κανόνας", που είχαν επιβάλει οι Δυτικοί μέσω των αρχαιολογικών τους "σχολών". Τι έλεγε αυτός ο κανόνας; …Για να μην δημιουργούνται προβλήματα με τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις στην Ελλάδα: "Σκάβουμε όσο θέλουμε στην Πελοπόννησο και την Κρήτη, αλλά όχι στη Μακεδονία και στη Θράκη". Αυτό ήταν φυσικό για κάποιους που έχουν γνώσεις. Στη Μακεδονία βρίσκονται τα θεμέλια του σημερινού συστήματος. Στη Μακεδονία βρίσκονται τα θεμέλια της ίδιας της Ρώμης. Την εξουσία της Μακεδονίας μοιράστηκαν οι επόμενοι κυρίαρχοι του κόσμου. Όταν "σκάβεις" στη Μακεδονία, πιθανότατα κάνεις ζημιά στα "θεμέλια" της Ρώμης και του ανατολικού "ειδώλου" της. Είναι δυνατόν να σε αφήσει η Ρώμη να "ξεψαχνίζεις" τις αδυναμίες της; Είναι δυνατόν να σε αφήσει η Ρώμη να ψάχνεις στα "άπλυτά" της;

Αυτός ο κανόνας για κάποιον λόγο στην περίπτωση αυτήν δεν έγινε σεβαστός. Εμείς θεωρούμε ότι η "ανακάλυψη" αυτή είναι μια παράπλευρη συνέπεια της τρομερής οικονομικής κρίσης που σήμερα πλήττει την ελληνική κοινωνία. Μια "ανακάλυψη", η οποία έγινε ερήμην τού κεντρικού συστήματος εξουσίας και εξαιτίας λανθασμένων χειρισμών της ελληνικής Κυβέρνησης. Η Αμφίπολη βρισκόταν έτσι κι αλλιώς στην "απαγορευμένη" περιοχή τής Μακεδονίας και άρα αποκλεισμένη από τους ανασκαφικούς σχεδιασμούς. Η περίπτωσή της ήταν γνωστή από την εποχή των Βαλκανικών Πολέμων, που οι Βρετανοί προσπαθούσαν —και πάλι μέσω νέων "Έλγιν"— να στείλουν "καραβιές" με αρχαιολογικά φορτία στο Λονδίνο …Από σύμπτωση γλίτωσε ο λέοντας της Αμφίπολης.

Η Αμφίπολη, δηλαδή, δεν ήταν "κεραυνός" εν αιθρία …Ήταν γνωστή η περίπτωσή της. Όταν δεν υπήρχε "απαγορευτικό" για τους αρχαιολόγους, υπήρχε αυστηρή επιτήρηση και όλα αυτά βεβαίως ελέγχονται από τις χρηματοδοτήσεις. Όταν σε χρηματοδοτούν να ψάχνεις με ένα "κουτάλι" και μια "μπατονέτα", είναι φανερό ότι κάποιοι εξασφαλίζουν "άλλοθι", χωρίς να αλλάζουν συμπεριφορές. Δεν θέλουν να βρεις τίποτε και απλά σε αφήνουν να σκάβεις, για να μην προκαλέσουν υποψίες. Αυτό βαπτίζεται "αδιαφορία" και, ενώ είναι "άνωθεν" εντολή, το χρεώνεται η ελληνική Κυβέρνηση …Μια Κυβέρνηση, που —όπως συνήθως— έπαιρνε τα "σκονάκια" των Ξένων Αρχαιολογικών "Σχολών", για να καθορίσει την "ατζέντα" των αρχαιολογικών της ερευνών.

Πού έγινε το "λάθος"; …Το λάθος οφείλεται στην τρομερά άσχημη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται σήμερα η χώρα. Το λάθος οφείλεται στην ανάγκη μιας Κυβέρνησης δωσίλογων να δώσουν μέσα στον ζόφο τής θλίψης και της φτώχειας μια στοιχειωδώς ευχάριστη είδηση στον ελληνικό λαό. Αν θυμάται κάποιος, το ενδιαφέρον τής Κυβέρνησης για την Αμφίπολη έγινε πολύ μεγάλο τις ίδιες μέρες με την επιβολή τού παράλογου, παράνομου και εγκληματικού φόρου με το όνομα το ΕΝΦΙΑ. Ο ΕΝΦΙΑ στην πραγματικότητα δρομολόγησε την ανασκαφή στην Αμφίπολη.

Μέχρι τότε δεν υπήρχε κυβερνητικό ενδιαφέρον και μάλιστα τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, εξυπηρετώντας τα ξένα αφεντικά, όχι μόνον δεν ενθάρρυναν τις ανασκαφικές προσπάθειες, αλλά αντίθετα τις υπονόμευαν. Το "Βήμα", για παράδειγμα, του δωσίλογου Λαμπράκη —και παλιότερα και του ίδιου τού Γκέμπελς— ήταν αυτό, το οποίο "κατακεραύνωνε" τον πρώην Υπουργό Πολιτισμού, επειδή σε στιγμές μεγάλης οικονομικής κρίσης ενέκρινε κονδύλια για ανασκαφές στην Αμφίπολη. Αυτοί, δηλαδή, οι οποίοι άρπαζαν τα εκατομμύρια με τα "τσουβάλια" στα Μέγαρα και στα Συγκροτήματα, "ανησυχούσαν" που ο ελληνικός λαός σε κατάσταση απόλυτης φτώχειας θα έδινε "ψίχουλα" για τις ανασκαφές στην Αμφίπολη. Κατά την άποψή τους το ιδανικό ήταν να συνεχίσει το κράτος την πολιτική του …Να συνεχίσει να χρηματοδοτεί την πολιτική τού "κουταλιού" και της "μπατονέτας" και να περιμένει αποτελέσματα ...στο απώτατο μέλλον, για παράδειγμα.
Αποτέλεσμα εικόνας για σαμαρασ εικονεσ αμφιπολη
Είναι δηλαδή δεδομένο ότι από την αρχή ενοχλούσε η ανασκαφή στην Αμφίπολη.

Μια ενόχληση, που ήταν βέβαιο ότι θα γινόταν τρόμος σε περίπτωση μεγάλης εντατικοποίησής της, εξαιτίας τής μεγάλης δημοσιότηταςΌμως, από τη στιγμή που ο Σαμαράς, χωρίς να ρωτήσει τα "αφεντικά" και προκειμένου να αποκομίσει ένα γρήγορο και εύκολο —όπως νόμιζε— πολιτικό κέρδος, ανέβηκε στην Αμφίπολη, ήταν θέμα χρόνου να χαθεί ο έλεγχος της κατάστασης. Ανέβασε τα συνεργεία τής τηλεόρασης και αυτό απέσπασε την προσοχή τού ελληνικού λαού. Από εκεί και πέρα όλα ήταν φυσιολογικά. Η τοπική αυτοδιοίκηση, είτε σε επίπεδο περιφέρειας είτε σε επίπεδο δήμου, έπρεπε να δώσει το "παρών" της και βεβαίως να "δείξει" ότι ενδιαφέρεται για την ελληνική κληρονομιά. "Ενδιαφέρον", όμως, σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει χρήμα. Το χρήμα με τη σειρά του σημαίνει εξειδικευμένο προσωπικό και τεχνικά μέσα και άρα ταχύτητα.

Από τη στιγμή που έγιναν όλα αυτά, δεν μπορούσε τίποτε να απαλείψει το αρχικό λάθος τού Σαμαρά …Δεν μπορούσαν να επέμβουν οι ξένες αρχαιολογικές "σχολές", γιατί θα ερέθιζαν τον κόσμο και ειδικά όταν αυτές οι "σχολές" ανήκουν στα έθνη που συκοφάντησαν τους Έλληνες. Πολύ γρήγορα ήρθαν στην επιφάνεια θεαματικά ευρήματα και αυτό ενίσχυσε την περιέργεια του κόσμου. Κανένας πλέον δεν μπορούσε να ανακόψει τους ρυθμούς τής ανασκαφής και πολύ περισσότερο να σταματήσει την ίδια την ανασκαφή. Τώρα είναι αναγκασμένοι να προχωράνε με ταχύτητα, γιατί η "διψασμένη" για κάτι θετικό ταλαίπωρη ελληνική κοινωνία "πιέζει" για πρόοδο. Οι πάντες περιμένουν να ακούσουν νέα από την Αμφίπολη. Οι πάντες περιμένουν αυτό, το οποίο δεν ήθελαν οι ξένοι ιμπεριαλιστές. Οι πάντες "σπρώχνουν" τους αρχαιολόγους με ένα "σπίρτο" μέσα στην "πυριτιδαποθήκη" τής Μακεδονίας.

Θεωρούμε ότι το "λάθος" τής Αμφίπολης είναι αυτό, το οποίο έθεσε τον Σαμαρά στην απόλυτη δυσμένεια και στην απομόνωσή του στην Ευρώπη. Τα εγκλήματα που έκανε εις βάρος των Ελλήνων τον έκαναν αγαπητό στα αφεντικά, αλλά η ηλιθιότητα να αναδείξει ως πρώτο θέμα στην ατζέντα της δημοσιότητας τον "Τάφο" της Αμφίπολης, θα τον καταστρέψει. Δεν θα του συγχωρήσουν ποτέ ότι άνοιξε κάτι, το οποίο μπορεί να γίνει "ασκός του Αιόλου" για το σύστημά τους. Πιστεύουμε ότι στην Αμφίπολη οφείλεται η απόλυτα ψυχρή —μέχρι αγένειας— υποδοχή, που του επιφύλαξε στην τελευταία επίσκεψή του το Βερολίνο. Από εκεί και πέρα πολλά πράγματα —φαινομενικά ασύνδετα— αποδεικνύουν ότι υπάρχει ένα πολύ έντονο —έστω και "υπόγειο"— ενδιαφέρον όλων των ισχυρών εξουσιών τού Κόσμου.

Δεν είναι λοιπόν παράξενο το μεγάλο ενδιαφέρον της Ρώμης, αλλά και της Νέας Ρώμης, για τις ανασκαφές. Δεν είναι επίσης παράξενο το έντονο ενδιαφέρον των Ισραηλινών ακόμα και να χρηματοδοτήσουν τις έρευνες, προκειμένου να έχουν δικούς τους ανθρώπους και άρα ενημέρωση από πρώτο "χέρι" για τα ευρήματα των ανασκαφών. Το ίδιο έντονο ενδιαφέρον έχουν και όλα τα γνωστά αγγλοσαξονικά ΜΜΕ. Όλα αυτά είναι πολύ παράξενα όταν οι ίδιοι και τα φερέφωνά τους διέδιδαν εξ’ αρχής την άποψη ότι επρόκειτο περί ενός τάφου ενός νεόπλουτου και κακόγουστου "ιδιώτη".

Αποτέλεσμα εικόνας για τσιπρας παπας
Για εμάς —ας μας διαψεύσουν— ακόμα και η πρόσφατη και αναπάντεχη
πρόσκληση και επίσκεψη του άθεου και σταλινικού Τσίπρα στο Βατικανό "συνδέεται" με την Αμφίπολη. Βλέποντας το Βατικανό ότι η αλλαγή σκυτάλης στην εξουσία είναι σχεδόν βέβαιη, ήθελε να πάρει τις διαβεβαιώσεις ότι η νέα διακυβέρνηση δεν θα έθετε υπό αμφισβήτηση τα "δικαιώματά" του στην Ελλάδα …Δεν θα έθετε υπό αμφισβήτηση το "δικαίωμά" του να έχει δικούς του ανθρώπους στην ανασκαφή και βεβαίως να έχει το "δικαίωμα" της πρώτης επεξεργασίας των ευρημάτων και του δικαιώματος του "βέτο" σε ό,τι αφορά την ενημέρωση του κοινού …Απλά πράγματα. Με ανοικτή την "πληγή" της Αμφίπολης και με την Ελλάδα να βαδίζει σε εκλογές με σίγουρο νικητή έναν νέο πολιτικό φορέα, πώς θα μπορούσε η Αγία Έδρα να είναι σίγουρη ότι θα ελέγχει τα πάντα;Ο χριστιανισμός είναι ένα "κάλυμμα" του συστήματος της Ρώμης του Αλεξάνδρου …Μια σκληρή "σάρκα" σε έναν ξένο γι' αυτήν μυώδες σώμα …Ένα απολύτως αδιαπέραστο για τον οποιονδήποτε "κάλυμμα". Ας φανταστεί ο αναγνώστης έναν ατσάλινο πυλώνα, καλυμμένο απολύτως με έναν "μουσαμά" αδιαπέραστο. Γιατί αδιαπέραστο; …Γιατί μεταξύ του Ιησού και του Πέτρου, ο οποίος πήρε "εντολή" να ποιμάνει το ποίμνιο, δεν μπορεί να μπει κανένας. Δεν μπορεί κανένας να διεκδικήσει κάποιον ενδιάμεσο ρόλο. Ο Πάπας, δηλαδή, ως διάδοχος του Πέτρου, διατηρεί αυτήν τη "στεγανότητα", η οποία είναι απόλυτη. Το Θηρίο, δηλαδή, είναι από την εξωτερική πλευρά απαραβίαστο. Είναι απαραβίαστο, γιατί εξωτερικά λειτουργεί με τον βασικό του "πυρήνα".

Το πρόβλημα είναι ότι από την πλευρά την ελληνική μπορεί να υπάρχει "κερκόπορτα" …"Κερκόπορτα" υπάρχει εκεί όπου μπορεί να περάσει μαζικά ένας πληθυσμός και άρα να μην ελέγχεται μέσα από τα συμβατικά "φίλτρα" διαβάθμισης και διαχωρισμού με μέσον τη μόρφωση. Μόνον οι Έλληνες, ως λαός, μπορούν να περάσουν όλοι μαζί κάτω από τον χριστιανικό "μουσαμά" και τα "φίλτρα" του, γιατί τους το επιτρέπει η εθνική τους παιδεία και η εθνική τους γλώσσα. Από τη στιγμή όμως που μια τέτοια "κερκόπορτα" μπορεί να την περάσει μαζικά ένας λαός, δεν γνωρίζεις ποιος θα βρίσκεται ανάμεσά τους κάθε φορά που θα υπάρχει απειλή.

Ενώ δηλαδή όλοι οι χριστιανικοί λαοί πέφτουν στον "τοίχο" της Καινής Διαθήκης, οι Έλληνες περνάνε από την πλευρά των Ομηρικών Επών …Από τη μεριά που δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα σε εκλεκτό, αλλά που υπάρχουν "κλειδωμένα" κείμενα, τα οποία ευνοούν μυστηριώδεις εκλεκτούς …Κείμενα, τα οποία δεν γνωρίζεις ποιος θα τα ανοίξει. Από εκεί θα προέλθει η "μόλυνση" …Η "μόλυνση", η οποία θα "χτυπήσει" τα όργανα με την διαφορετική παθογένεια και άρα θα φέρει στην "επιφάνεια" την προβληματική φύση τού χριστιανισμού.
 
Η μικρή Ελλάδα γι' αυτό τον λόγο ενοχλεί το θηρίο της παγκόσμιας εξουσίας. Παρ' όλο που είναι μικρή, τους ενοχλεί, γιατί οι πληγές, οι οποίες μπορούν να "σκοτώσουν" τον οποιονδήποτε ζωντανό οργανισμό δεν είναι απαραίτητο να είναι μεγάλες. Ακόμα και ένα "κτήνος" μπορεί να πεθάνει από μια μικρή πληγή. Μπορεί να σωθεί κάποιος από έναν τρομερό ακρωτηριασμό και να πεθάνει από μια "γρατσουνιά". Ειδικά τώρα, στην εποχή της "Έμπολα", αυτό είναι απολύτως κατανοητό. Ακόμα και ένα πραγματικό ανθρώπινο θηρίο μπορεί να "σκοτωθεί" από έναν αντίπαλο, ο οποίος είναι ορατός μόνον με το μικροσκόπιο. Αυτό κινδυνεύει να πάθει ο χριστιανισμός. Ο πανίσχυρος και απολύτως "γυμνασμένος" χριστιανισμός κινδυνεύει να "πεθάνει" από "μόλυνση" και το χειρότερο γι' αυτόν είναι ότι γνωρίζει το πού βρίσκεται το πρόβλημα.

Η Ελλάδα είναι η μόνιμα ανοικτή "πληγή", η οποία μπορεί ανά πάσα στιγμή να "μολύνει" τη Ρώμη. Γι' αυτόν τον λόγο είπαμε στην αρχή του κειμένου πως ήταν μεγάλο ρίσκο για το παγκόσμιο σύστημα, που επέτρεψε να ιδρυθεί η ανεξάρτητη Ελλάδα …Ήταν μεγάλο ρίσκο να βγάλει τη Γυναίκα από την έρημο, θεωρώντας ότι μπορεί να την ελέγχει. Η Ελλάδα εξ’ αρχής ήταν γνωστό ότι μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στην "υγεία" τού συστήματος εξουσίας και γι' αυτόν τον λόγο τέθηκε υπό παρακολούθηση



Η Αμφίπολη μπορεί να αλλάξει την "πορεία" της ανθρώπινης ιστορίας, εφόσον μπορεί να απειλήσει τα θεμέλια των ισχυρότερων εξουσιών της …Θα επηρεάσει τα πάντα …Από τα δευτερεύοντα του ιμπεριαλισμού μέχρι τα πρωτεύοντα και την "καρδιά" του. Να ξεκινήσουμε από τα ασήμαντα και να φτάσουμε στα σημαντικά; Πώς μπορεί να επηρεάσει αυτή η ανασκαφή τα δευτερεύοντα του παγκόσμιου ιμπεριαλισμού; …Αρκεί να σκεφτεί κάποιος σε τι κατάσταση αμηχανίας θα βρεθούν όλοι αυτοί, οι οποίοι "επενδύουν" στην επίλυση του Μακεδονικού "Ζητήματος" με τον τρόπο που βολεύει το σύστημα.

Μια ελληνική επιγραφή στο πιο λαμπρό μακεδονικό Μνημείο αρκεί, για να
μετατρέψει σε ένα θλιβερό "Μάπετ Σόου" το νέο Μουσείο των Σκοπίων. Αρκεί, για να του βάλει το "λουκέτο" της γραφικότητας πριν καν ανοίξει στο κοινό. Αρκεί, για να εκθέσει αυτούς, οι οποίοι πρόσφατα αναγνώρισαν "μακεδονική" γλώσσα στην Ε.Ε.. Αρκεί, για να εξευτελίσει την ίδια τηνUNESCO, η οποία δεν έσπευσε να προστατεύσει την ελληνική κληρονομιά των Μακεδόνων από τα χέρια των "παραχαρακτών" και των "κλεφτών" τής ιστορίας.

Το ίδιο καταλυτική για τις εξελίξεις θα είναι και μια πιθανή ανεύρεση βιολογικού υλικού κάποιου επιφανούς Μακεδόνα βασιλέα. Η πρόοδος της επιστήμης σήμερα μπορεί να δώσει αντικειμενικές απαντήσεις ακόμα και σε θέματα τα οποία μέχρι σήμερα παρέμεναν στη σφαίρα τού υποκειμενικού. Το DNA, για παράδειγμα, μπορεί να μην "ξεχωρίζει" τους ανθρώπους μεταξύ τους σε "ανώτερους" ή σε "κατώτερους", όπως θα ήθελαν κάποιοι ναζιστές, αλλά σίγουρα τους ξεχωρίζει σε "συγγενείς" ή "ξένους", όπως καθημερινά ψάχνουν κάποιοι άνθρωποι για να βρουν χαμένους συγγενείς, σατανικούς δολοφόνους ή άφαντους γονείς.

Αποτέλεσμα εικόνας για ζαεφ εικονεσΦαντάζεται κάποιος την αμηχανία στην οποία θα βρεθούν και πάλι οι ίδιοι "κύκλοι" των "Μακεντόντσκι", αν βρεθεί βιολογικό υλικό στον "Τάφο" της Αμφίπολης; Στον σημερινό κόσμο της τεχνολογίας και της γνώσης έχουν καταγραφεί τα πάντα από την επιστήμη. Μέσω του DNA έχουν "καταγραφεί" σχεδόν όλοι οι λαοί και οι συγγένειες των μελών τους. Το DNA, δηλαδή, του σύγχρονου ελληνικού λαού έχει μελετηθεί για ιατρικούς ή στατιστικούς λόγους …Για λόγους δηλαδή άσχετους του ρατσισμού. Όταν υπάρχει ένα τέτοιο "αρχείο", εύκολα μπορεί ένα "λείψανο" να αποδείξει αυτά, τα οποία εκνευρίζουν τους Δυτικούς …Να αποδείξει ότι οι σύγχρονοι Έλληνες, είτε γηγενείς Ελλαδίτες και Κύπριοι είτε πρόσφυγες της Μικρασιατικής Καταστροφής, είναι απευθείας απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων …Να αποδείξει ότι οι Σλάβοι Σκοπιανοί είναι απλά οι τελευταίοι ξένοι "τουρίστες" των Βαλκανίων, που δεν έχουν καμία σχέση με τους Έλληνες γηγενείς.

Αν όμως αυτά είναι τα ασήμαντα, τα οποία απλά εκνευρίζουν το σύστημα, υπάρχουν και τα σημαντικά, που το τρομοκρατούν. Η Αμφίπολη μπορεί να γίνει μια "βόμβα" στα θεμέλια του χριστιανισμού, που μπορεί να τον τινάξει στον "αέρα". Η Αμφίπολη μπορεί να γίνει μια ανοικτή "πληγή" μέσα από την οποία να περάσει ένας "ιός" και να "σκοτώσει" τη Ρώμη. Αυτό είναι που τρομοκρατεί τη Ρώμη σε όλες τις μορφές της. Αυτό είναι που τρομοκρατεί τον "δράκοντα", ο οποίος αναζητούσε όλους αυτούς τους αιώνες τη Γυναίκα για να την εξοντώσει, αλλά δεν μπορούσε να τη βρει, γιατί την προστάτευε ο Θεός. Ήταν λάθος τού "δράκοντα" που αρκέστηκε στο να σώσει το λείψανο του Αλεξάνδρου και παράτησε τις έρευνες για το λείψανο του γιου του. Ήταν λάθος του, γιατί αυτό το λείψανο μπορεί να λειτουργήσει εκ νέου ως "σπέρμα".

http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2014/10/blog-post_24.html
Διαβάστε επίσης:



3 σχόλια :

  1. Αν σκεφτουμε οτι η αρχαια Ελληνικη ιστορια μας παραδοθηκε μεσα απο το 2-4% των χειρογραφων της αρχαιας γραμματειας αντιλαμβανεται κανεις οτι ειναι πιθανοτερη η ιστορικη εκπληξη απο την ιστορικη επιβεβαιωση που πιστευουμε.Πρεπει να το γνωριζουμε.Οι καθε ειδους εχθροι της Ελλαδος διαχρονικα προσπαθησαν να εξαλειψουν το μεγαλειο αυτου του πολιτισμου.Ακομα και εμεις εχουμε ελαχιστη και ομιχλωδη αντιληψη εκεινης της εποχης και ο κυριοτερος λογος ειναι οτι ειμαστε δυστυχως πνευματικα παραγωγα των εχθρων του Ελληνισμου περισσοτερο απο οσο ειμαστε παιδια της Ελλαδος.Σκεφτομαστε συμφωνα με τις νορμες και τα δογματα μη Ελληνικων αποψεων.Η Ελλας δεν εχει καμια σχεση πνευματικη πχ με τον χριστιανισμο με τον μαρξισμο και τα πνευματικα ρευματα της Νεας Εποχης.Με τα γυαλια ξενων ιδεολογηματων και κοσμοθεασεων ειναι πολυ δυσκολο εως αδυνατο να δωσουμε πειστικες εξηγησεις για το παρελθον.Τα ιστορικα στοιχεια της Αρχαιας Ελλαδος εχουν καει στην πυρα απο φανατικους καλογερους εχουν πλαστογραφηθει απο πολιτικους απατεωνες η ειναι θαμμενα στις βιβλιοθηκες των υπονομευτων της.Γιαυτο και οι ανασκαφες οπως αυτη της Αμφιπολης δημιουργουν μεγαλη ταραχη στους εξουσιαστες και τους διαχρονικα εχθρους της Ελλαδος.Γιατι μιλαει το ιδιο το μνημειο κατι που μπορει να ανατρεψει μονομιας ψευδολογιες και ιδεοληψιες αιωνων.Οι κατοικοι ιδιωςτης περιοχης αυτης δεν πρεπει να εφησυχαζουν και να εμπιστευονται κανενα. Μπορουν και πρεπει να απαιτησουν ως τοπικη κοινωνια την συμμετοχη παρατηρητων τους στις οποιες ανασκαφες.Υπαρχει βασιμος λογος η ΝΤΠ να αλλοιωσει τα στοιχεια να τα εξαφανισει η να εμφανισει αλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Θαλης γραφει κατι πολυ σοφο. Πρεπει να επαγρυπνουμε και να ειμαστε οπωσδηποτε μαρτυρες για οτι θα αμασκαφει στην Αμφιπολη. Αν ποτε ανασκαφει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kata proton ean den ypirhan oi ellines den tha ypirhe hristianismos deuteron i kaini diathiki einai katharo antigrafo tis iliadas tou omirou oi kainodiathtes alazoun onomata kai fysioka kai genos gia autous mono to aserniko diafimizete den dinoun dikaioma stin gynaika kai ta dyo biblia miloun gia polemous vasilades kai iroes kai fysika tin voitheia ton theon kai tou theou kai ton angelon tou ean o dias den se thelei stelnei enan parakatiano theo na se vasanisei ean o iehovas den se goustarei stelnei ton angelo tou na se sfaxei opos esfaxe lene ta paidia ton aigyption triton i iliada ehei pereipou kata tin gnomi mou 200.000 lexeis synthetes kai mi gia na mathei enas laos olles autes tis lexeis kai tin simasia tous hreiazontai toulahisto 35.000 hronia apo tin stigmi pou o ellinas tha pei to proto aaaaa thaumastiko gia ena oreo louloudi .tetarton gnosto einai pos apo ta poly arhaia hronia oi gyro laoi misousan kai misoun tous ellines alla pasignosto einai pos an kai ypodoulomenoi oi ellines anti na afomiothoun apo tous kataktites tous, kataferan na tous exellinisoun......dystihos omos gia tous ellines mia kainourgia thryskeia me enan theo panagatho polyeusplahno pou amoivei to agatho kai vasanizei stin pyra ton kako me proto stoho didaskalias tis gynaikes harizontas tous aionia zoi ston paradeiso afou stin edo zoi einai sklaves giati epesan sto propatoriko amartima giati ehoun to moiasma tis periodou [ akoma den tous epitrepete i eisodos se monastiria kai eklisies otan ehoun periodo se olles tis gnostes thriskeies] kai afou kataferan tous andres tous na alaxopistisoun autoi san kaloi hristianoi pia katestrepsan oti borouse na katastrafei me eukolia opos oi vivliothikes kai oi naoi ton ethnikon opos tous onomazan tote perasan dia pyros kai sidirou ekatomyria kosmo adeiasa tin europi apo plythismo kai fysika horis plithismo den eheis stratiotes na prostatepsoun ta iera kai osia etsi katevikan stin mesogeiolaoi apolitistoi barbaroi kata ton orismo ton ellinon opos oi voulgaroi oi slavoi oi ounoi oi ostrogothei kai tosoi tosoi alloi autoi oi alloi loipon afou piran politismo apo tous arhaious ellines kanontas arhi apo molis ton 17 aiona kai afou prosthesan stin glossa tous dekades hiliades lexeis ellinikes gia na boroun na synenoounte metaxi tous simera tha eithelan para poli na min yparhei oute enas ellinas gia na diekdikei tin arhaia klironomia ton progonon tou kai etsi autoi na boroun na pseudontai pos o politismos pou ehoun einai dikos tous opos oi alvanoi simera oi tourkoi kai oi skopianoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή