Στις 24 Σεπτεμβρίου του 1828 ο πρώτος Κυβερνήτης της Ελλάδας Ιωάννης Καποδίστριας υπογράφει το ΙΖ’ ψήφισμα που εκδίδεται στον Πόρο «περί συστάσεως τακτικής ταχυδρομικής συγκοινωνίας» ιδρύοντας «Ταχυδρομείον Γενικόν».
Με το ίδιο ψήφισμα συστήνονται τα πέντε πρώτα κεντρικά ταχυδρομεία «εις Άργος, εις Τριπολιτσάν, εις Επίδαυρον, εις Αίγιναν και εις Σύραν». Εννέα πεζοί και δεκαέξι έφιπποι ταχυδρόμοι συνέλεγαν την αλληλογραφία από την ύπαιθρο και την διένειμαν στους παραλήπτες της.
Την ίδια μέρα διορίζεται ο Αλέξιος Λουκόπουλος ως Πρώτος Γενικός Διευθυντής του Ταχυδρομείου της Ελλάδας, με υπογραφή του Γραμματέα Επικράτειας Σπυρίδωνα Τρικούπη, «κατά το ψήφισμα υπ΄ αρ. 6550 και κατά τας διατάξεις της Κυβερνήσεως υπ΄αρ. 6557». Ο Αλέξιος Λουκόπουλος μαζί με τον Δημήτριο Περρούκα συνέταξαν τον πρώτο κανονισμό των Ταχυδρομείων που εκδόθηκε το 1828.
Εκατόν ενενήντα ένα χρόνια αργότερα, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία παραμένουν πρωταγωνιστές, εκσυγχρονισμένα και προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις της νέας εποχής, με 6.000 εργαζόμενους, 672 Καταστήματα και 577 ταχυδρομικά Πρακτορεία.
Η ΕΛΤΑ Α.Ε. είναι σήμερα η μακροβιότερη ελληνική εταιρία, και λειτουργεί σε πλήρως ανταγωνιστικό περιβάλλον διατηρώντας την ιδιαίτερη ταυτότητα και τις αξίες που διαμόρφωσε μέσα από πορεία δύο αιώνων.
infognomonpolitics.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου