Amfipoli News: ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ ΚΕΡΔΥΛΛΙΑ ! 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1941 - 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019 - ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019

ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ ΚΕΡΔΥΛΛΙΑ ! 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1941 - 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019 - ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!


ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ ΚΕΡΔΥΛΛΙΑ ΣΕΡΡΩΝ - ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΣΕΡΡΩΝ!

17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1941 - 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!
78 ΧΡΟΝΙΑ ...
78 Χρόνια Ζω Χωρίς τον Πατέρα ΜΟΥ!
78 Χρόνια Δεν έχω Δίπλα Μου τον Αδερφό Μου!
78 Χρόνια η Μάνα Μου Κλαίει!
..........................................................................
17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

07:30 π.μ - Τέλεση Αρχιερατικής Θείας Λειτουργίας
Χοροστατούντος του Σεβ. Μητρ. Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου
στον Ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων Μαρτυρικών Κερδυλλίων Σερρών
09:30 π.μ Πέρας Προσέλευσης Επισήμων
10:00 π.μ Τέλεση Μνημόσυνου στον Ιερό Ναό
10:15 π.μ Τέλεση Επιμνημόσυνης Δέησης στο Ηρώον
του Μαρτυρικού Χωριού
- Προσκλητήριο Νεκρών από τον Πρόεδρο της Τοπικής Μαρτυρικής
Κοινότητας κ. Γεώργιο Γκάλιο και τον Εφημέριο της Ενορίας
π. Μιχαήλ Θεοχαρίδη
- Κατάθεση Στεφάνων
- Ιστορική Αφήγηση των Γεγονότων
- Τήρηση Ενός Λεπτού Σιγής
- Εθνικός Ύμνος
- 11:10 π.μ Τέλεση Τρισάγιου στο Μνημείο Σταυρού
από τον Σεβ. Μητρ. Σερρών κ. Θεολόγου - Επίσκεψη
στους Τόπους Εκτέλεσης
- 11:30 π.μ Δεξίωση των Δεξίωση των Αρχών -Προσκεκλημένων
από τον Εφημέριο και την Εκκλ. Επιτροπή
στην Αίθουσα Δεξιώσεων του Ιερού Ναού Αγίων Αναργύρων
Νέων Κερδυλλίων

 

Μαρτυρικά Κερδύλλια Σερρων - Theoharidis Mihalis

Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου