Υπερχείλισε το ποτάμι στην κοιλάδα των Αγίων Αναργύρων και η πόλη των Σερρών ξαναζεί τον εφιάλτη που έζησε το 2003 όταν τα νερά από την μεγάλη πλημμύρα που σημειώθηκε είχαν φτάσει μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό
Το πρόβλημα ξεκίνησε και σήμερα από την Ορεινή, η οποία χτυπήθηκε από έντονη βροχόπτωση και χαλάζι
Δείτε το βίντεο που δημοσίευσε ο Stefanos Georgiou:
Το νερό κυλάει ορμητικά παρασύροντας ότι συναντά εμπόδιο στο δρόμο του ενώ οι κάτοικοι σε διάφορες γειτονιές των Σερρών από όπου περνούν τα νερά έχουν βγει στις αυλές τους και προσπαθούν να τα διώξουν με τις σκούπες στα χέρια
Μάλιστα, ήταν τέτοια η ορμή των νερών, που ξερίζωσαν ολόκληρα δέντρα, τα οποία “κόλλησαν” κάτω από μία από τις γέφυρες.
Ο Γιώργος Γιάτσιος έκανε μετάδοση live. 2 ώρες πριν
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Πυροσβεστική Υπηρεσία έχει δεχτεί πάνω από 100 κλήσεις, ενώ σε περισσότερες από 20 περιπτώσεις έχει χρειαστεί να επέμβει για άντληση υδάτων από ισόγεια και υπόγεια σπιτιών
Δείτε το βίντεο που δημοσίευσε ο Κωνσταντίνος Δαγκούλης
Με πληροφορίες από το epiloges.tv


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου