Σπάνιο ψηφιδωτό σε Εβραϊκή Συναγωγή του 5ου αι. μ.Χ. στο Huqoq της Ανατολικής Γαλιλαίας, στο Ισραήλ!
Σύμφωνα με την επικεφαλής της Αρχαιολογικής Ανασκαφής Jodi Magness του Τμήματος Θρησκευτικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας στο Chapel Hill, για πρώτη φορά σε ψηφιδωτό Εβραϊκής Συναγωγής εικονίζεται κάτι που δεν περιέχεται στην Παλαιά Διαθήκη, όπως είναι οι πολεμικοί Ελέφαντες, τους οποίους χρησιμοποιούσαν στις μάχες οι Έλληνες Βασιλείς από τον Μέγα Αλέξανδρο και μετά!
Στο κάτω μέρος του ψηφιδωτού δαπέδου διαστάσεων 3x2 μέτρα, εικονίζεται επίσης κάτι τελείως έξω από τη σχετική εβραϊκή θεματολογία: ένας πληγωμένος από δόρυ στρατιώτης με ασπίδα να αιμοραγεί και δίπλα ένας μάλλον ταύρος, χτυπημένος και ματωμένος από τρία δόρατα...
Ο στρατιώτης πάντως όπως τον βλέπουμε φοράει περσική στολή και φέρει περσική μακρόστενη ασπίδα.
Στη μεσαία ζώνη πάλι, παρουσιάζεται ένας ηλικιωμένος καθιστός άνδρας να κρατάει κάτι σαν πάπυρο, περιστοιχιζόμενος από νεαρούς αγένειους άνδρες κάποιοι εκ των οποίων φέρουν σπαθιά, ενώ επάνω από τις καμάρες καίνε λυχνάρια.
Τέλος στο πάνω μέρος, δίπλα σε έναν ασπρομάλλη γενειοφόρο, σεβάσμιο άνδρα με λευκή στολή, εμφανίζεται ένας Στρατηγός ή Βασιλιάς με αρχαία ελληνική στολή και μανδύα, να κρατά έναν ταύρο, ακολουθούμενος από στρατιώτεςκαι πολεμικούς ελέφαντες με περιλαίμιο και ασπίδες δεμένες επάνω τους. Ελέφαντες κυριολεκτικά τεθωρακισμένους θα λέγαμε....
Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ
Η εξήγηση που δίνουν οι Αρχαιολόγοι της ανασκαφής με τα ασυνήθιστα ευρήματα, είναι ότι πιθανόν πρόκειται για την ιστόρηση της συνάντησης του Μεγάλου Αλεξάνδρου με τον Αρχιερέα των Ιουδαίων που ιστορεί ο Φλάβιος Ιώσηπος.
Σύμφωνα με τον παραπάνω ιστορικό, ο Αλέξανδρος ενώ πολιορκούσε την Τύρο, ζήτησε την βοήθεια των Ισραηλιτώνστέλνοντας απεσταλμένους στα Ιεροσόλυμα.
Όμως ο Αρχιερέας των Εβραίων απάντησε ότι δεν μπορούν να του δώσουν στρατιωτική βοήθεια, επειδή έχουν όρκους με τους Πέρσες που δεν μπορούν να τους πατήσουν, επειδή βάση αυτών των παλαιών όρκων τους, από τα χρόνια του Κύρου, τους είχε επιτραπεί η ανοικοδόμηση του Ναού του Σολομώντα! Μια στάση που ομολογουμένως δείχνει τιμιότητα και δεν αποτελούσε υπεκφυγή.
Τότε, με την άρνηση αυτή των Εβραίων, μπαίνουν στη μέση οι Σαμαρείτες, οι αιώνιοι εχθροί, συκοφαντούν στον Αλέξανδρο τους Εβραίους, ωθώντας τον να τους τιμωρήσει γκρεμίζοντας το Ναό τους και να δώσει σε αυτούς άδεια για να χτίσουν άλλον Ναό στο όρος Γαριζείν!
Πράγματι ο Αλέξανδρος, αποφασίζει να τιμωρήσει τα Ιεροσόλυμα που δεν τον υπάκουσαν, αλλά πλησιάζοντας στην Πόλη, βλέπει ξαφνικά να βγαίνουν να τον προϋπαντήσουν με λαμπρότητα και τιμή ο Αρχιερέας των Ιουδαίων και οι ιερείς των Ιεροσολύμων!
Ο Αρχιερέας των Εβραίων Jaddus, υποδέχεται τον Μ. Αλέξανδρο έξω από τα Ιεροσόλυμα
Jacopo Amigoni (1675-1752)
Τότε ο Αλέξανδρος κάνει κάτι απρόσμενο! Κατεβαίνει από το άλογό του και προσκυνεί τον Αρχιερέα!
Οι Μακεδόνες κατεπλάγησαν και ο Παρμενίωνας ενοχλημένος τολμά να του πει:
"Αλέξανδρε, εσύ που προσκυνήσαι υπό πάντων, προσκυνείς τον Αρχιερέα των Ιουδαίων";
ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΟ ΔΙΟΝ
Τότε ο Αλέξανδρος απαντά:
"Δεν προσκυνώ αυτόν, αλλά τον Θεό του, που του έδωσε την Αρχιεροσύνη! Διότι αυτόν είδα με το σχήμα του, στον ύπνο μου, όταν βρισκόμουν στο Δίον της Μακεδονίας και σκεπτόμουν με τον εαυτό μου πώς θα μπορέσω να νικήσω και να εδραιωθώ στην Ασία, παραγγέλοντάς μου να μη προβληματίζομαι, αλλά με θάρρος να προχωρήσω, διότι αυτός θα ηγείται της στρατιάς μου και θα μου παραδώσει την εξουσία των Περσών"!
Ο Αλέξανδρος μέσα στον Ναό των Ιεροσολύμων, όπου του επιδεικνύεται
η συγκλονιστική Προφητεία - Πίνακας Sebastiano Conca, περί το 1750
Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΩΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ
Τότε έγινε κάτι ακόμη πιο ασυνήθιστο! Ο Αρχιερέας Ίαδδος (Jaddus) οδήγησε τον Αλέξανδρο μέσα στον Ναό του Σολομώντος, πράγμα απαγορευμένο για κάποιον εθνικό, όπου ο Έλληνας Βασιλιάς προσέφερε θυσία στον αληθινό Θεό, τον Βασιλέα των Βασιλέων! Αυτόν που αργότερα θα αρνηθούν και θα σταυρώσουν οι ίδιοι οι Εβραίοι...
Κι όμως, εκεί, εκείνη τη στιγμή, είχε δημιουργηθεί η μεγάλη συνάντηση! Η μεγάλη γέφυρα! Το μελλοντικό πέρασμα, τα θεμέλια και η υποδομή του μετέπειτα Χριστιανισμού, που χάρη στην Πρόνοια του Θεού, θα απλώνονταν με την ελληνική γλώσσα και θα μεγαλουργούσε ατόφια και ανόθευτα στην καθ΄ημας Ανατολή, σε όλο εκείνο τον τεράστιο τόπο που θα απλωνόταν η Ελληνική Αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου... Τόπου που αργότερα θα γινόταν η καρδιά της Ορθοδοξίας και η βάση της άλλης, της νεότερης, της Βυζαντινής μας Αυτοκρατορίας...
Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ
Εκεί μέσα στον Ναό έπειτα, ο Αρχιερέας έλυσε το μυστήριο της τόσο λαμπρής υποδοχής και της ανεξήγητης, επιτετραμένης εισόδου στον ιερό χώρο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δείχνοντας και διαβάζοντάς του ένα χειρόγραφο με την Προφητεία του Δανιήλ, που ανέφερε ότι θα έλθει κάποιος Βασιλιάς των Ελλήνων("τράγος αιγών" - Αιγές ονομαζόταν η πρώτη πρωτεύουσα των Μακεδόνων), που θα συντρίψει εντελώς τον Βασιλειά των Περσών:
"και ιδού τράγος αιγών ήρχετο από λιβός επί πρόσωπον πάσης της γης και ουκ ην απτόμενος της γης, και τω τράγω κέρας θεωρητόν αναμέσον των οφθαλμών αυτού.……
και ήλθεν έως του κριού του τα κέρατα έχοντος, ου είδον, εστώτος ενώπιον του Ουβὰλ και έδραμε προς αυτὸν εν ορμή της ισχύος αυτού.
……και είδον αυτόν φθάνοντα έως του κριού, και εξηγριάνθη προς αυτόν και έπαισε τον κριόν και συνέτριψεν αμφότερα τα κέρατα αυτού, και ουκ ην ισχύς τω κριώ του στήναι ενώπιον αυτού. και έρριψεν αυτόν επί τη γην και συνεπάτησεν αυτόν, και ουκ ην ο εξαιρούμενος τον κριόν εκ χειρός αυτού. και ο τράγος των αιγών εμεγαλύνθη έως σφόδρα, και εν τω ισχύσαι αυτόν συνετρίβη το κέρας αυτού το μέγα……....
……....Και εγένετο εν τω ιδείν με, εγώ Δανιήλ, την όρασιν και εζήτουν σύνεσιν, και ιδού έστη ενώπιον εμού ως όρασις ανδρός. και ήκουσα φωνήν ανδρός αναμέσον του Ουβάλ, και εκάλεσε και είπε.Γαβριήλ, συνέτισον εκείνον την όρασιν……
……και είπεν…….
……ο κριός, ον είδες, ο έχων τα κέρατα βασιλεύς Μήδων και Περσών. ο τράγος των αιγών βασιλεύς Ελλήνων……”" Δανιήλ Η'’, 5 ,6, 7-8, 15, 19, 20.
Από αυτή την Προφητεία του Προφήτη Δανιήλ, οι Εβραίοι γνώριζαν ποιος ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος και τι έμελλε να κάνει και γι΄ αυτόν τον υποδέχτηκαν με τέτοιες τιμές και του άνοιξαν τον ίδιο τον Ναό τους!
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΙ"
Τότε ο Αλέξανδρος, μια με το όραμα, μια με την Προφητεία, σιγουρεύτηκε απόλυτα, ευχαριστήθηκε και προχώρησε έπειτα με απίστευτο θάρρος και ορμή, συντρίβοντας πράγματι τους Πέρσες...
Πριν φύγει όμως από την Ιερουσαλήμ, ζήτησε να τοποθετηθεί τιμητικά το άγαλμά του στον Ναό. Τότε ο Αρχιερέας του εξήγησε ότι αυτό δεν μπορούσε να γίνει λόγω της θρησκείας τους, ποτέ και για κανέναν, και πως κανενός το άγαλμα δεν έχει μπει εκεί.
Αλλά για να δείξει πόσο αγαπητός και σεβαστός τους ήταν ο Αλέξανδρος, ο Αρχιερέας των Ιουδαίων πρότεινε κάτι άλλο:
Όλα τα άρρενα Εβραιόπουλα που θα γεννιούνταν εκείνον τον χρόνο, θα έπαιρναν το όνομα του ευσεβούς Έλληνα Βασιλιά και θα ονομάζονταν "Αλέξανδροι"!
Η δε εποχή από εδώ και πέρα, θα ονομαζόταν επισήμως "Αλεξανδρινή"!
Γιατί πράγματι, θα άλλαζε η ιστορία του κόσμου...
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ "Η"
Στους λευκούς χιτώνες της επάνω και μεσαίας σειράς του ψηφιδωτού δαπέδου της Εβραϊκής Συναγωγής, διακρίνεται ολοκάθαρα και επίμονα το ελληνικό γράμμα "Η"!
Τόσο στους στρατιώτες, όσο και στον καθήμενο σεβάσμιο της μεσαίας σειράς, που φαίνεται πως είναι κάποιος Εβραίος, ίσως ο Αρχιερέας των Εβραίων ή ο ίδιος ο Προφήτης Δανιήλ, που προφήτευσε τον ερχομό και τη νίκη του Μεγάλου Αλεξάνδρου!
Γιατί ακριβώς κάτω παριστάνεται η Νίκη κατά των Περσών και ακριβώς από πάνω από τις λύχνους, η συνάντηση του Μ. Αλεξάνδρου με τον Αρχιερέα...
Όμως είναι άγνωστο το τι συμβολίζει το ελληνικό γράμμα "Η"...
Τα ελληνικά γράμματα χρησιμοποιούνταν όμως και σαν αριθμοί. Έτσι το "Η" είναι το 8! Όλως δε τυχαίως η Προφητεία Δανιήλ για τον Αλέξανδρο, είναι στο 8ο Βιβλίο του Δανιήλ, στην Παλαιά Διαθήκη...
ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε μια σημαντική λεπτομέρεια, που φαίνεται αγνόησαν οι Αρχαιολόγοι της Ανασκαφής. Ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν αγένειος! Ενώ ο εικονιζόμενος στο Ψηφιδωτό και φερόμενος σαν Αλέξανδρος" φέρει γένεια...
Άραγε ο ψηφιδογράφος του 5ου αι. μ.Χ. αγνοούσε αυτή την σημαντική λεπτομέρεια;
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Πολλοί,. όλως τυχαίως άθεοι, ως επί το πλείστον, μελετητές, θεωρούν "μύθο" τη συνάντηση του Αλεξάνδρου με τον Αρχιερέα και όλα τα άλλα, που καταγράφει ωστόσο λεπτομερώς ο Ιώσηπος (37-100 μ.Χ.) στην "Ιουδαϊκή Αρχαιολογία" του, επειδή, όπως υποστηρίζουν, το Βιβλίο του Δανιήλ γράφηκε "μετέπειτα"...
Αγνοούν όμως ή παραβλέπουν ότι ο Δανιήλ είχε ζήσει 300 χρόνια πριν τον Αλέξανδρο και οι Προφητείες του ήταν καταγεγραμμένες από τους Εβραίους!
Η δε "μετάφραση των Εβδομήκοντα", έγινε λίγο μόλις μετά τον Αλέξανδρο, το 270 π.Χ., με εντολή των Πτολεμαίων, Ελλήνων Βασιλέων της Αιγύπτου, ύστερα από παράκληση των εντόπιων Εβραίων, που επειδή η μόνη γλώσσα που ήξεραν ήταν η διάσημη τότε Ελληνική, ζήτησαν να μεταφραστεί ολόκληρη η Παλαιά Διαθήκη στα Ελληνικά, για να μπορούν να τη διαβάζουν... Πράγμα που έγινε από 72 ταυτόχρονα μεταφραστές!
Και ερωτάται: τι μετέφρασαν οι 72 μεταφραστές; Τα "ανύπαρκτα" όπως ισχυρίζονται οι εφευρέτες του τίποτα και αρνητές των πάντων ή τα υπαρκτά; Στα οποία μάλιστα συνέπεσαν όλοι επακριβώς στην απόδοσή τους και η μετάφραση είναι επομένως απολύτως άρτια και απολύτως αποδεκτή και από Ιουδαίους και από Έλληνες, με την βαριά σφραγίδα και το κύρος των Πτολεμαίων.
noiazomai.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου