Amfipoli News: Η επτάχορδη λύρα του Ερμή και η απόκρυφη μουσική γνώση της Δημιουργίας του Σύμπαντος Κόσμου

Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Η επτάχορδη λύρα του Ερμή και η απόκρυφη μουσική γνώση της Δημιουργίας του Σύμπαντος Κόσμου


Ο Ερμής είναι ο εφευρέτης του πρώτου μουσικού οργάνου, της περίφημης λύρας. Αυτό και μόνο τον καθιερώνει σαν ελεγκτή των δονήσεων, της περιοχής του κόσμου μας. Ο μεγάλος ποιητής μας Όμηρος, μέσα στους ύμνους του μας περιγράφει την κατασκευή της πρώτης λύρας, από τον ανήσυχο και εφευρετικό νου του Ερμή.

Μόλις λέει ο νηπιακής ηλικίας θεός βγήκε από το λίκνο του, τη βρεφική κούνια του, βλέπει μια χελώνα που έβοσκε στην ανθισμένη χλόη πρωί πρωί ακόμα, μπροστά στο σπήλαιο της μητέρας του Μαίας. Αμέσως του πέρασε μια ιδέα. Βλέπει το όστρακο της χελώνας και σχηματίζει μέσα του τη σκέψη, να το μεταβάλλει σε μουσικό όργανο, χρησιμοποιώντας την κατατομή του, του όστρακου το σχήμα, σε μουσικό έγχορδο όργανο. Αμέσως άρχισε το έργο του.

Οι χορδές που έβαλε ο Ερμής στο νέο κατασκευασμένο όργανο του, ήταν επτά σε αριθμό. Να η πρώτη απόδειξη. Παρουσιάζει τον επταδονούμενο κόσμο μες’ τον οποίο ζούμε και υπάρχουμε. Είναι η πρώτη απόδειξη πως γνώριζαν από τότε, χιλιάδες χρόνια πριν από τον Πυθαγόρα οι πρόγονοι μας Πελασγοί την πρώτη οκτάβα των κραδασμών της ύλης, που αποδίδει όπως ο φιλόσοφος Πυθαγόρας μας αποδεικνύει, την εφταβαθμική μουσική κλίμακα.

Μόλις τέντωσε τις χορδές της, τράβηξε με τα χέρια του μερικές και συνέθεσε τον πρώτο μουσικό ήχο της αρμονίας, που ακούστηκε στον κόσμο μας και συγκλόνισε τους ανθρώπους και τους θεούς. Τρέχει κοντά του ο θεός Απόλλωνας, μαγεμένος απ’ τους ήχους της πρώτης λύρας που κατασκευάστηκε στον κόσμο και αρπάζει το όργανο στα χέρια του, με τέτοιο πάθος, που έδειξε αμέσως την απόφαση του, να επιδοθεί μόνο σ’ αυτό το μουσικό όργανο της αρμονίας. O Ερμής, το έδωσε φυσικά ευχαριστημένος στο μεγάλο του αδελφό κι αυτός, ο Απόλλωνας, του άφησε τα αθάνατα δαμάλια να τα φυλάει και να τα κουμαντάρει από δω και στο εξής, ο μικρός φιλόζωος θεός Ερμής.

Πριν όμως χωριστούν, Απόλλωνας και Ερμής, βάζει ο πρώτος το δεύτερο να παίξει και να τραγουδήσει τη δημιουργία των κόσμων και των όντων. Τότε για πρώτη και για τελευταία φορά ο θεός Ερμής χρησιμοποιεί το όργανο του, το μόλις κατασκευασμένο απ’ αυτόν. Ο Απόλλων συγκινείται και τέρπεται. Ζηλεύει τον εφευρέτη μα και εμπνέεται. Τώρα και στο εξής, θα γίνει ο αρχηγός του χορού των μουσών και θα τέρπει με την υπέροχη κιθάρα του (λύρα) τους θεούς του Ολύμπου και όλη την ανθρωπότητα.

Ύστερα απ’ αυτό, ο υιός της Λητούς Απόλλωνας με τον υιό της νύμφης Μαίας Ερμή, γίνονται σωστά αδέλφια και ο ένας αγάπα τον άλλον, αληθινά … αδελφικά. Μα ο σωστός σοφός θεός Ερμής, δεν έπιασε στα χέρια του ποτέ πια τη λύρα, παρά συγκινημένος όπως και οι άλλοι θεοί, άκουσε τον αδελφό του να παίζει τις χορδές της και να υλοποιεί τις προσωπικές του σκέψεις κι ελπίδες, για τη δημιουργία. Ύστερα ο υιός του Ερμή, ο θεός Παν, ο μουσικός και παράξενος αυτός τραγόπους θεός των Ελλήνων, είναι ο εφευρέτης του άλλου μουσικού οργάνου, του αυλού. Βλέπουμε, λοιπόν, πως από το σόι του, βγαίνει η τάση για την αρμονία και την τάξη. Να γιατί γρήγορα γίνεται ο υποστηρικτής της δικαιοσύνης, του νόμου και της υπακοής, τάξης και αρμονίας.

Τώρα ανάβει την εστία και φέρνει κοντά της δυο αγελάδες και τις θυσιάζει. Ύστερα χωρίζει σε 12 μερίδες τις σάρκες τους, όσοι και οι θεοί του Ολύμπου. Έτσι γίνεται της ιερής εστίας ο φύλακας θεός και ο σεβόμενος τα θεία, αφού πρώτος αυτός, θυσίασε δαμάλεις για να τιμήσει έτσι τους μεγάλους θεούς του Ολύμπου. Πρόκειται για τις 12 ύψιστες δυναμοενέργειες, που χρησιμοποιούσε με τις δονήσεις του για να διατηρεί αυτό τον κόσμο, τον έμψυχο και άψυχο ταυτόχρονα. Είναι τα 12 κύματα που συγκρατούν τον κόσμο μας. Να λοιπόν η τριγωνική λύρα του 3 × 4 = 12. Η μουσική χρωματική κλίμακα δηλαδή των 12 φθόγγων.

Σε μια άλλη εκδοχή του μύθου φαίνεται ο Ερμής να έκλεψε την αγέλη των 50 δαμάλεων – βοών (ηλεκτρικών δυναμο-ενεργειών) του Απόλλωνος και μάλιστα έγινε και δικαστήριο που καμάρωνε ο Δίας για το επίτευγμα του Ερμή που ήταν κλέφτης από κούνια.

Από τις 50 ενέργειες τελικά κράτησε λέει ο μύθος 4 που έφτιαξε την λύρα του και τις υπόλοιπες 46 τις επέστρεψε.

Ο Απόλλων που είναι ο ηγέτης των μουσών, είναι εκείνος που εντέλλεται από τον επουράνιο πατέρα να δώσει εντολή στις Μούσες να βοηθήσουν τους ανθρώπους ώστε να περάσουν από την παραπλάνηση στην αλήθεια.

Ο Απόλλωνας φέρεται ότι γεννήθηκε στη νήσο Δήλο που το όνομά της μας δηλώνει πως είναι η έκλαμψη των ηλίων αστέρων. Και προτού οι αστέρες λάμψουν ο Απόλλων εργαζόταν. Συνέθετε βωμούς. Δηλαδή συγκέντρωνε όλα εκείνα τα χοϊκά στοιχεία στα σώματα των ηλίων έτσι ώστε την κατάλληλη στιγμή που ανέλαμψαν οι αστέρες πλήθος ιόντων εξεπορεύθην προς πάσαν κατεύθυνση. Αυτός είναι ο λόγος στην αρχαία μας φιλοσοφία που γνωρίζει όσα έγιναν στις πρώτες φάσεις της δημιουργίας, όσα υπάρχουν στο σήμερα και όσα θα υπάρξουν στο μέλλον. Είναι δηλαδή ο Απόλλων το πυρ όλων των ηλίων αστέρων, των ηχητικών συχνοτήτων δηλαδή που συνετέλεσαν στη δημιουργία του φυσικού μας κόσμου και της ύπαρξής μας ως ανθρώπινα όντα.

Η επτάχορδη λύρα του που φτιάχτηκε από τις 4 ενέργειες που κράτησε ο Ερμής τελικά είναι ο λώρος μας με το θεό. Θαυμάστε τη γνώση αυτή. Ένα ωάριο γονιμοποιείται σε 7 εβδομάδες. 7 × 7 = 49. Και έχουμε και την πεντηκοστή ως ημέρα μετά την πλήρωση αυτή.Τι σημαίνουν όμως οι 46 ενέργειες που επέστρεψε πίσω ο Ερμής? Είναι τα 23 ζεύγη των χρωμοσωμάτων των κυττάρων μας. Με τις 46 αυτές ενέργειες φτιάχνεται το κύτταρο του ανθρώπου. Αυτή την αιώνια μουσική γνώση της δημιουργίας διαφύλαξαν οι πρόγονοί μας και στα μνημεία μας. Οι κίονες του Παρθενώνα είναι 46 σε αριθμό.

Πάνω σ’ αυτό το μύθο του Ερμή του τρισμέγιστου στηρίζεται όλη η συμπαντική αρμονία κι απ’ αυτόν το μύθο στήριξαν τη φιλοσοφία τους όλοι οι λαοί του κόσμου μέχρι και οι αρχαίοι Κινέζοι τη δική τους φιλοσοφία όσον αφορά τα τρίγραμμα του γι – τσινγκ.

Μια απέραντη Ελληνική γνώση δηλαδή, απ’ άκρη σ’ άκρη του πλανήτη μας. Να η γνώση που οδηγεί σε άλλα κρυφά από τα γνωστά σε όλους μας μονοπάτια και που απαιτεί από την επιδερμική και μόνο εμφάνιση της, έρευνα πολυδιάστατης μελέτης σε όλους τους τομείς της σύγχρονης έρευνας και επιστήμης.

Για την πρωτοπόρα επιστημονική ωστόσο έρευνα της μουσικής, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο κατασκευαστικό σύστημα της δομής της Αυξομειωτικής Σχηματικής Μουσικής, που επινόησα, που συμφωνούν απόλυτα όλες οι μαθηματικές, γεωμετρικές και μυθολογικές αποδείξεις.

ΑΥΞΟΜΕΙΩΤΙΚΗ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ!. vernalmusic.com

Πέραν των δικων μου εξειδικευμένων μουσικο-μαθηματικων αποδείξεων της αληθειας και μηχανισμου δημιουργίας και λειτουργίας του σύμπαντος κόσμου και eπειδη οι καιροι ειναι πονηροι και εσχατοι εχω την ιερα υποχρεωση να ενημερωσω τον κοσμο μιας και φερω τεραστια ευθυνη κι εγω προσωπικα γνωριζοντας τον κωδικα της ελληνικης γλωσσας και τι προφητευει μεσω των αρχαιων μας φιλοσοφων και των ιερων μας θεοσοφικων κειμενων.

Αναρτησα λοιπον μια σειρα 3 διαλεξεων σε 6 βιντεο σε ενα αλμπουμ στη σελιδα μου με τιτλο ”οσα πρεπει να ξερεις”.

Ακουστε τον κο Σημαιοφορο που επεξηγει επακριβως τις προφητειες και αναλογιστειτε οσοι αντιληφθειτε οτι θα ακουσετε μεσω των βιντεο.

Εγω προσωπικα δεν χαριζομαι σε κανεναν και για τιποτε. Ο καθεις ειναι ταγμενος ως πολεμιστης ειτε φωτος ειτε σκοτους σε εναν αιωνιο πολεμο και σε καθε εποχη του αχρονου χρονου.

Ποτε δεν εβαλα το προσωπικο μου συμφερον πανω απο την αληθεια και το δικαιο και υπηρετησα, υπηρετω και θα υπηρετω το φως και την αληθεια απ αρχης κοσμου εως το τελος των καιρων.

Ανοιξτε το νου και τα αφτια σας καλα, πολυ καλα και κατανοειστε τι λεει ο θειος λογος της δημιουργιας.


Νικόλαος Βαργεμέζης


newradiofmb
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου