Του ηλεκτρολόγου-μηχανικού Γιάννη Βενιζέλου
Κάποτε ρώτησαν τον Άλμπερτ Αϊνστάϊν, πνευματικό υϊό και δημιούργημα του τεράστιου Έλληνα μαθηματικού Καραθεοδωρή, τι γνωρίζει για το ''άπειρον'' και εκείνος συνοφρυωμένος απάντησε σε λίγα δευτερόλεπτα
-Δυο πράγματα νομίζω πως είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότης. Για το πρώτο δεν είμαι σίγουρος!!!
Βέβαια το ισχυρίσθηκε διότι βλέποντας την συνολική πορεία μας διέβλεψε αρχικά την καταστροφική πορεία που έχουμε πάρει και έπειτα την ανικανότητά μας να δούμε ποιές είναι ιστορικά εκείνες οι λίγες κοινωνίες ανθρώπων οι οποίες κατάφεραν να ωφελήσουν και να ανορθώσουν το όν άνθρωπος και να το κάμουν να ελπίσει πως ίσως να μπορέσουμε να γίνουμε κάποτε μικροί θεοί ή έστω να μην, (έχοντας πάρει εντελώς καθοδική πορεία), καταστρέψουμε το μεγάλο μας ΄΄σπίτι΄΄ που λέγεται ΓΗ και βεβαίως να μην αυτοκαταστραφούμε σε όλα τα επίπεδα ώς όντα και κοινωνίες. Είμαστε ανίκανοι πλέον να ευημερήσουμε, να ευτυχίσουμε, να ζήσουμε ειρηνικά και ειδικά είμαστε παντελώς ανίκανοι να μπορέσουμε να σκεφθούμε ΑΠΛΑ και να ανακαλύψουμε ώς όντα τον τρόπο ώστε να διαβιούμε ειρηνικό-αρμονικό-ευτυχή-ευήμερο και ΑΠΛΟ βίο.
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΙ-ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΝΩΜΕΝΟΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΑΙΣΧΡΟΙ ΚΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ στο όνομα του θεού τους μάλιστα, ΑΧΟΡΤΑΓΟΙ – ΑΔΗΦΑΓΟΙ - ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΒΟΥΛΗΜΙΚΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ, ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΦΑΪ ΚΑΙ ΝΕΡΟ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΟΙ ΑΝΕΥ ΕΣΤΙΑΣ, ΔΙΑΛΥΜΜΕΝΟΣ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΙΔΗ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΦΥΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ, ΚΑΡΚΙΝΟΙ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΑ ΝΕΡΑ.
ΑΚΗΡΥΧΤΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΜΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΑΘΩΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΜΑΖΙΚΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΝΕΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ, ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΠΤΗΝΩΝ, ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΙ ΩΚΕΑΝΟΙ, ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΛΟΓΩ ΑΠΟΨΙΛΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΜΟΛΥΝΣΕΩΣ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΥΔΡΟΓΕΙΟΥ.ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΙΣ ΠΑΝΔΗΜΙΕΣ, ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΣΤΗΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΜΑΖΙΚΕΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΑΘΩΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΠΟΛΙΤΩΝ,ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΙΣΧΡΟΤΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ''ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ''.
ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΘΕΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ-ΦΥΛΑΚΙΖΟΥΝ ΑΘΩΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ, ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΑΥΤΟΑΝΑΚΗΡΥΓΜΕΝΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΑΛΛΑ GEITS, ΜΜΕ ΓΕΜΑΤΑ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ ΠΑΡΑ-ΦΥΣΙΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΗΜΙΤΡΕΛΛΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗΣ ΥΠΕΡΜΕΤΡΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΣΕ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΜΕ ΤΑ ''ΑΠΕΙΡΑ'' ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ.
Μπερδέψαμε-μπλέξαμε ουσιαστικά, τον πολιτισμό με την καταστροφική τεχνολογία, την απλοϊκή αναπαραγωγή του όντος ζώου με την λαγνεία την επαισχυντία και την παρα-φύση ηδονή, την ευημερία-ευτυχία με όλα τα θανάσιμα αμαρτήματα, τον εύκαιρο και άλογο-παράνομο πλουτισμό με την τιμή και το ήθος χάνοντας όλες τις ηθικές και τις αρετές αξίες που πρέπει να διέπουν το έλ-λογο όν άνθρωπος.
Στα σχολεία μας οι δάσκαλοί μας αδυνατούν να διδάξουν στα παιδιά μας ηθική-αρετή-εντιμότητα και μετά σοφία και γνώση.
Στα σχολεία μας πλέον οι παιδαγωγοί που μαθαίνουν-πλάθουν τα παιδιά μας αδυνατούν να τους διδάξουν πώς πρέπει: ΝΑ ΤΙΜΑΤΑΙ Ο ΣΟΦΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΑΡΕΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ.
Αδυνατούν να τα διδάξουν πώς ο ευκαιριακός και κάθε επαίσχυντος μέσω διαπλοκής και κλοπής πλουτισμός ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ.
ΠΩΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΡΜΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ.
Αδυνατούν να τους δείξουν πως εκείνος που πρέπει να τιμάται είναι ο σοφός, ο ακαδημαϊκός δάσκαλος, ο ήρωας υπέρ πατρίδος, ο ολυμπιονίκης, ο προσφέρων στο κοινωνικό γίγνεσθαι, ο μαχητής όλων των αρετών και των αξιών που κάποτε δίδαξαν οι αρχαίοι σοφοί των Ελλήνων στις κοινωνίες που υπηρέτησαν και προσέφεραν έτσι διαχρονικά στον παγκόσμιο πολιτισμό.
ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ δε ΕΝΤΕΛΩΣ, να διδάξουν τους νέους πως όποιος κλέβει το δημόσιο χρήμα πρέπει να είναι κατάπτυστος.
Αδυνατούν να τους μάθουν πως ο εύκολος, γενικά, πλουτισμός μέσω ξεπουλήματος ηθικών αξιών ή υλικών μέσων δεν είναι το ζητούμενο του όντος άνθρωπος για να έχει ευτυχή βίο και ευήμερα γεράματα.
Παρακολουθούμε χρόνια τώρα δάσκαλους και καθηγητές να αδυνατούν να δείξουν στο μικρό ζυμαρένιο μυαλουδάκι των νέων μας πως το ζητούμενο του όντος δεν πρέπει να είναι ο πλουτισμός και η καθυπόταξη του διπλανού του με οποιονδήποτε βίαιο τρόπο μέσω οποιουδήποτε εργαλείου (όπλο, χρήμα, βία) αλλά η ανόρθωση του νού και του ήθους του, μέσω συγκεκριμένων και ορισμένων διδαγμάτων αξιών και αρετών, ώστε να ανεβαίνει σκαλοπάτια ολόκληρη η κοινωνία που μετέχει αυτό το εκάστοτε όν.
ΑΛΛΑ φίλοι μου ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΔΙΔΑΞΑΝ ΑΥΤΑ;
ΠΟΙΟΙ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ '''ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ'' ΚΑΙ ''ΓΝΩΘΙ Σ' ΕΑΥΤΟΝ'' επάνω σε όλα τα ιερά οικοδομήματα και τα δημόσια κτίριά τους;
Ποιές κοινωνίες ανθρώπων έγιναν εξεπέραστες και συνεισέφεραν στον άνθρωπο;
Είπαν ποτέ στα Ελληνικά Σχολεία για τον Πυθαγόρα τον Σάμιο ή τον Ηράκλειτο τον Εφέσιο;;;
Δίδαξαν ποτέ σε εμάς τότε κάτι για τους Αλεξανδρινούς ή τους Πλατωνικούς;;;
Βέβαια μας έλεγαν για Θουκυδίδη ή για Ηρόδοτο και Πλούταρχο ή Κύρου Ανάβαση, αλλά απέφευγαν να διδάξουν στα Σχολεία μας Αρχιμήδη ή Αναξίμανδρο ή Ίππαρχο ή Ηράκλειτο και Πυθαγόρα.
Ακόμα και για τον Ευκλείδη μόνον κατονομαστικώς. Για τον Απολλώνιο τον Τυανέα, ή τον Αρίσταρχο, ή τον Δημόκριτο και τον Αναξιμένη κανείς δεν ψέλλισε ποτέ τίποτα!!
Και βέβαια υπήρχε δόλος και πονηριά που σε όλες τις σχολικές τάξεις κανείς δεν διδάχθηκε κάτι για όλους αυτούς!!!
ΥΠΗΡΧΕ ΔΟΛΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ''ΗΘΙΚΑ'' ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ Ή ΓΙΑ ΤΟ ''ΕΠΙΝΟΜΙΣ'' ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ.
Και ο δόλος ήταν συγκεκριμένος. ΑΠΟΚΤΗΝΟΠΟΙΗΣΗ - ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ - ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ''ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ'' ΟΝΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
-ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΩΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ - ΟΝΤΩΝ.
-ΟΝΤΩΝ ΑΝΕΥ ΠΑΤΡΙΔΟΣ, ΑΝΕΥ ΑΞΙΩΝ, ΑΝΕΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΑΝΕΥ ΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΑΛΛΑ ΜΑΖΙΚΩΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ. -ΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΕΑΝ ΤΟΥΣ ΘΙΞΕΙΣ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΜΑΖΙΚΩΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΕΥΚΟΛΟΥ-ΓΡΗΓΟΡΟΥ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ. -ΟΝΤΩΝ ΑΝΕΥ ΥΠΟΤΥΠΩΔΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΙΧΝΟΥΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ SMART PHONE ΚΑΙ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACE-BOOK KAI STO INSTAGRAMM ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑΪΣΟΥΝ - ΝΤΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.
-Όντων πλέον που την ευτυχία την ευδαιμονία και την ευημερία θα την συνδέουν μελλοντικά ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ Ή ΤΗ ΔΟΞΑ και άνευ κόπων και έστω και μετά κλοπής ή φόνου.
Και γιατί τα λέω αυτά;
Να γιατί, γιατί εάν πιάσετε οποιοδήποτε Ελληνόπουλο στο δρόμο και το ρωτήσετε το εξής πάν-απλο ερώτημα, «Τι θεωρείς πώς είναι ευτυχία ή ευδαιμονία;;;», θα σου πεί ευθύς αμέσως -Πολλά λεφτά, να είσαι πλούσιος. (κανένας δεν τους μίλησε ποτέ για την ευτυχία ή την ευδαιμονία του ανθρώπου).
Εάν του πείς - τι θές να γίνεις ή να κάνεις στη ζωή σου;;; θα σου πεί ξανά αμέσως - πλούσιος, τραγουδιστής, ηθοποιός ή ποδοσφαιριστής ή πολιτικός ή οικονομολόγος, αλλά πλούσιος.
Εάν το ρωτήσεις - τι γνώμη έχεις για την κλοπή ή το ψέμμα θα σε κοιτάξει απορρημένα.
Εάν το ρωτήσεις για την ηθική ή την εντιμότητα ή τις αρετές ή τις ανθρώπινες αξίες θα μπερδέψει τα πάντα στην προσπάθειά του να σε πείσει πώς τα γνωρίζει και άπταιστα μάλιστα.
Κανένα τους όμως δεν γνωρίζει τίποτα για την πραγματική του ιστορία και γιατί εγεννήθη «ελεύθερο» (έστω), τίποτα για όλους τους αρχαίους αυτούς σοφούς και γεωμέτρες-αστρονόμους, τίποτα για τις αρχές και τις αξίες-αρετές που τούτοι ΔΙΔΑΞΑΝ ΠΡΩΤΟΙ σε όλον τον πλανήτη αποδεικνύοντάς τα συνάμα, τίποτα για τον βίο που διήγαγαν και τις κοινωνίες που ανόρθωσαν, τίποτα για την προσφορά τους στον ανθρώπινο πολιτισμό, τίποτα για την κορυφή διαλογισμού και επιστημών που άγγιξαν, τίποτα για τη μοναδικότητά τους λόγω απλής αμίσθωτης προσφοράς άνευ δόλων και σκοπών. ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΘΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΖΗΣΑΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ είχαν το σθένος και την δύναμη να χαρακτηρίσουν ώς βάρβαρους όλους εκείνους που αρνήθηκαν να λάβουν μέρος στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.
Το «τέρας» δε της Ελληνικής διανόησης που ονομαζόταν ΠΛΑΤΩΝ αρνιόταν κατηγορηματικά σε οποιονδήποτε αγεωμέτρητο την είσοδό εις την Ακαδημία του ενώ ο ίδιος ήταν φιλόσοφος και η Ακαδημία ήταν Σχολή Φιλοσόφων και Ακαδημαϊκών Θεωρητικών Επιστημών (ΟΥΔΕΙΣ ΑΓΕΩΜΕΤΡΗΤΟΣ ΕΙΣΗΤΩ), κατονομάζοντας όλους τους αγεωμέτρητους ως χοίρους και βαρβαρίζοντες.
Κανένα από τα νέα παιδιά μας δεν θεωρεί αναγκαίο πως πρέπει να μάθει για όλους αυτούς και να επιμορφωθεί αυτά που δίδαξαν και εάν επιμείνεις πως -ΠΡΕΠΕΙ - θα σου πουν ευθύς αμέσως πως είσαι παλιομοδίτης και καθυστερημένος εκτός από ρατσιστής και ξενοφοβικός και φασίστας - εθνικιστής.
Να, λοιπόν, γιατί συμβαίνουν όλα αυτά γύρω μας.
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ (ΟΣΟΥ) ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Η ΕΛΛΑΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΑ ΣΚΗΠΤΡΑ ΤΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ.
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΑΦΩΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΖΟΦΕΡΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΩΣ ΑΘΛΙΟΝ.
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ.
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΤΟΝ ΛΑΚΚΟ ΜΕ ΤΑ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΘΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ. ΕΧΟΥΝ ΑΛΩΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΡΥΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΜΦΥΣΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΙΓΟΙ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑΝ. ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ: ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΤΥΧΙΑ-ΕΥΗΜΕΡΙΑ-ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ.
ΟΤΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ, Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΤΡΟΣ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΗ ΔΟΞΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΗ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΣΩ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΘΛΙΩΝ ΜΜΕ Ή ΤΩΝ ΑΘΛΙΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ Ή ΤΗΣ ΑΘΛΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΦΤΙΑΞΕΙ.
ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΑΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ (ουκ εν τω πολλώ το ευ, Μηδέν Άγαν, αιέν αριστεύειν, γνώθι σεαυτόν, κτλ, βλέπε 40 ΔΕΛΦΙΚΑ ΡΗΤΑ) ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΝ.
ΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ - ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ - ΜΟΥΣΙΚΗ - ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ, κλπ.
Κλείνοντας θα ήθελα να σας παραθέσω αυτό που ισχυριζόταν έως τα βαθιά του γεράματα, έως το θάνατό του ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΛΑΤΩΝ.
ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ: "Δώστε μου μια γενιά νέων 6-18 ετών σήμερα να την αναλάβω όλη μόνος μου και θα σας δώσω σε 18-20 χρόνια την ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ"...
ΠΗΓΗ: ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου