Amfipoli News: Χανιά: Νοσηλεύτρια εμφάνισε θρόμβωση μετά τον εμβολιασμό της με Pfizer

Τρίτη, 8 Ιουνίου 2021

Χανιά: Νοσηλεύτρια εμφάνισε θρόμβωση μετά τον εμβολιασμό της με Pfizer

 


Πρόκειται για μια γυναίκα περίπου 50 χρόνων η οποία μετά την εμφάνιση της επιπλοκής νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Χανίων

Επιπλοκές παρουσίασε νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Χανίων μετά τον εμβολιασμό της με σκεύασμα Pfizer.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr η νοσηλεύτρια παρουσίασε αρχικά θρόμβωση στα άκρα και συγκεκριμένα στο ένα πόδι αρχικά και στη συνέχεια στο άλλο πόδι.

Πρόκειται για μια γυναίκα περίπου 50 χρόνων η οποία μετά την εμφάνιση της επιπλοκής νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες η υγεία της δεν κινδυνεύει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αναμένεται να φανεί από τις εξετάσεις αν συνδέεται ο εμβολιασμός με την εμφάνιση της θρόμβωσης.

Πηγή: flashnews


Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου