Ένας υπάλληλος των ΕΛΤΑ εργάζεται χρησιμοποιώντας ένα κινεζικό ρομποτικό σύστημα για τη διαλογή πακέτων αλληλογραφίας στις εγκαταστάσεις των ΕΛΤΑ στο Κρυονέρι της Αττικής, Ελλάδα, στις 14 Σεπτεμβρίου 2021. Ο εθνικός πάροχος ταχυδρομικών υπηρεσιών της Ελλάδας (ΕΛΤΑ) ξεκίνησε να χρησιμοποιεί ένα ρομποτικό σύστημα κινεζικής κατασκευής για τη διαλογή των ταχυδρομικών αντικειμένων, με στόχο την επιτάχυνση της διαδικασίας και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών. (Xinhua/Marios Lolos)
Τα ΕΛΤΑ άρχισαν να χρησιμοποιούν το ρομποτικό σύστημα κινεζικής κατασκευής για τη διαλογή της αλληλογραφίας, με στόχο να επιταχύνουν τη διαδικασία και να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών. Το πλήρως ψηφιοποιημένο και αυτοματοποιημένο σύστημα αναπτύχθηκε από την κινεζική Zhejiang LiBiao Robot Co., Ltd. Από τα μέσα Αυγούστου, ένας στόλος από 55 μικρά κίτρινα ρομπότ ενώθηκε με τους εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις των ΕΛΤΑ στο Κρυονέρι
Ο Ερρίκος Τζαβάρας, Διευθύνων Σύμβουλος στην ELTA Courier SA, μέλος του Ομίλου ELTA, δήλωσε στο πρακτορείο Xinhua σε πρόσφατη συνέντευξη ότι αυτή η εγκατάσταση είναι «η πρώτη στην Ευρώπη». "Λειτουργεί στην Κίνα, στην China Post, στην Ιαπωνία σε διάφορες εταιρείες και επίσης στα Walmart στις ΗΠΑ", πρόσθεσε ο κ. Τζαβάρας.
Από τα μέσα Αυγούστου που ο στόλος των 55 κίτρινων ρομπότ ενώθηκε με τους εργαζόμενους των ΕΛΤΑ, πρωταγωνιστούν σε μια διαδικασία η οποία μέχρι πριν από μερικές εβδομάδες ήταν κυρίως χειροκίνητη και ημι-μηχανοποιημένη, βοηθώντας δραματικά στην αύξηση της αποδοτικότητας και της ταχύτητας στη διαλογή και κατά συνέπεια στις παραδόσεις.
Τα ρομπότ λαμβάνουν δέματα σε οκτώ σταθμούς τροφοδοσίας, προσδιορίζουν τον προορισμό τους μέσω σάρωσης κώδικα και τα διανέμουν σε 144 προορισμούς διαλογής, μεταφέροντας σήμερα σχεδόν το 76 % των συνολικών παραδόσεων στο κέντρο διαλογής.
Προσθέτοντας τα ρομπότ στη διαδικασία διαλογής, ο κ. Τζαβάρας εξηγεί ότι: «Χρησιμοποιούμε καλύτερα το ανθρώπινο δυναμικό μας. Αποφεύγουμε τα ανθρώπινα λάθη και διευκολύνουμε τη δουλειά για τους εργαζόμενους. Επιπλέον, αυξήσαμε την ταχύτητα της διαδικασίας διαλογής κατά 250 τοις εκατό.»
Η ανάπτυξη των ρομπότ συνέβαλε επίσης στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος χωρίς COVID στο κέντρο και σημείωσε ότι, το νέο σύστημα είναι ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική των ΕΛΤΑ για το μέλλον.
«Αυτή η επένδυση ήταν μέρος του ψηφιακού μας μετασχηματισμού και η πανδημία έδειξε την ανάγκη να επιταχυνθεί η διαδικασία», όπως δήλωσε ο κ. Τζαβάρας στο πρακτορείο Xinhua.
Οι εργαζόμενοι στον εθνικό πάροχο ταχυδρομικών υπηρεσιών της Ελλάδας Hellenic Post (Ελληνικά ΕΛΤΑ) εργάζονται με ένα κινεζικό ρομποτικό σύστημα για τη διαλογή αντικειμένων αλληλογραφίας στις εγκαταστάσεις των ΕΛΤΑ στο Κρυονέρι, ένα βόρειο προάστιο της Αθήνας, Ελλάδα, στις 14 Σεπτεμβρίου 2021. (Xinhua/Marios Lolos)
Ρομπότ κινεζικής κατασκευής λειτουργούν στις εγκαταστάσεις των ΕΛΤΑ, στο Κρυονέρι της Αττικής, στις 14 Σεπτεμβρίου 2021. (Xinhua/Marios Lolos)
Ρομπότ κινεζικής κατασκευής διανέμουν δέματα στις εγκαταστάσεις των ΕΛΤΑ, στο Κρυονέρι της Αττικής, στις 14 Σεπτεμβρίου 2021. (Xinhua/Marios Lolos)4
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου