Πολλές από τις αναλογίες του Παρθενώνα φέρονται να εμφανίζουν την χρυσή αναλογία |
Η πρόσοψη του Παρθενώνα ,οι Πυραμίδες ακολουθούν την ίδια γεωμετρική αρμονία της χρυσής τομής.Η χρυσή τομή συναντάται σε πολλά έργα τέχνης,στη μουσική,στη γλυπτική,στη ζωγραφική όπως η Μόνα Λίζα,στις εικονογραφήσεις του Λεονάρντο ντα Βίντσι.Ο Άνθρωπος του Βιτρούβιου φαίνεται να είναι συνδεδεμένος με τη χρυσή αναλογία.
Ο ταφικός περίβολος που ήρθε στο φως στην αρχαία Αμφίπολη είναι, σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, μοναδικός στο είδος του. Αυτός ο περίβολος εξάλλου για τον οποίο θα πρέπει να απαιτήθηκαν περί τα 2.500 κυβικά μαρμάρου «είναι ένας τέλειος κύκλος κατασκευασμένος με απίστευτη γεωμετρική ακρίβεια», όπως επισημαίνει ο αρχιτέκτονας της ανασκαφής κ. Μιχάλης Λεφαντζής.
«Αυτό το έργο υλοποιήθηκε από αρχιτέκτονα που είχε υψηλή γνώση της γεωμετρίας. Αρκεί να αναφέρω ότι χρησιμοποιεί το π: 3,14 αντί του 3,17 των Αιγυπτίων, που ήταν ως τότε σε χρήση» τονίζει ο κ. Λεφαντζής.
Στερεομετρικά σκίτσα του Μαθηματικού Παναγού Παπαγεωργίου |
Στερεομετρικά σκίτσα του Μαθηματικού Παναγού Παπαγεωργίου |
Ποια είναι η σημασία του μαγικού αριθμού 1,62 στη ζωή μας;
Τόσο οι καλλιτέχνες,όσο και η φύση φαίνεται ότι ακολουθούν τους κανόνες της αρμονίας, η οποία βασίζεται σε μαθηματικούς τύπους που είχαν επινοήσει οι αρχαίοι Έλληνες.
Μια σπείρα Fibonacci η οποία προσεγγίζει τη χρυσή σπείρα, χρησιμοποιώντας μεγέθη της ακολουθίας Fibonacci έως το 34. |
Πηγή: Pangeoarc ( Σελίδα του facebook)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου