Amfipoli News: Αυτή είναι η λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»

Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Αυτή είναι η λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»



Δόθηκε στη δημοσιότητα, από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα, η λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς» για την αντιμετώπιση του κοροναϊού. 
Σημειώνεται ότι στη λίστα δεν αναφέρονται τα ποσά που δόθηκαν σε κάθε ΜΜΕ, ενώ ο Στέλιος Πέτσας είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι αυτά θα γνωστοποιηθούν το 2021. 






tvxs.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου